Ludvig86 Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Hepp! Guttungene fikk seg Xbox One til jul i fjor, og en onkel skaffet noen koder/gavekort på noen spill. Bl.a "Minecraft: Xbox One edition". Spillet har blitt spilt i det uendelige, men de har nå på ett eller annet vis klart å slettet spillet. Jeg har prøvd å finne det igjen, men klarer det ikke. Søker jeg etter det inne i "Store" så finner jeg ikke noe. Det dukker opp Minecraft spill i forskjellige former, men ikke "One Edition". Er det mulighet å få tak i spillet igjen på nien måte? Takker for innspill! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Det ligger vel inne som vanlig Minecraft, og ikke som "One Edition". Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Hvis spillet er slettet kan du finne det under Mine spill og apper -> Klar til å installere. Alt du har lastet ned før, men som ikke er lagt inn på Xboxen, skal ligge der. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Takker for innspill! Jeg fant det som du sa iGlenn under "Klar til å innstallere". Roen har nå senket seg i heimen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå