GeneralVirus Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Hei. Skal ha meg en ny skjerm. Er ikke dette ett godt kjøp? Vil ha 144hz and 1440p https://www.komplett.no/product/1018402/datautstyr/skjermer/skjermer/viewsonic-27-led-freesync-xg2730# Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Skjermen har Freesync, og for å utnytte det trenger du et AMD skjermkort (RX 580, Vega 56/64). Har du et Nvidia GTX kort, så kjøp heller en skjerm som har G-Sync. Forutsatt at du skal bruke den til gaming da. Skal du ikke det, så spiller det mindre rolle hvilket kort du har. Endret 7. september 2018 av Betroz Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Man MÅ ikke ha eller benytte seg av synk bare fordi skjermen har funksjonen, må man vel? 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Man MÅ ikke ha eller benytte seg av synk bare fordi skjermen har funksjonen, må man vel? Nei, man kan slå det av om man ønsker. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 Skjermen har Freesync, og for å utnytte det trenger du et AMD skjermkort (RX 580, Vega 56/64). Har du et Nvidia GTX kort, så kjøp heller en skjerm som har G-Sync. Forutsatt at du skal bruke den til gaming da. Skal du ikke det, så spiller det mindre rolle hvilket kort du har. Åpenbart at den har freesync ja, det står i beskrivelsen.... Men det var nå egentlig ikke det spørsmålet mitt gikk ut på. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Åpenbart at den har freesync ja, det står i beskrivelsen.... Men det var nå egentlig ikke det spørsmålet mitt gikk ut på. Ta et Google søk etter "ViewSonic XG2730 review" så finner du ut mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå