jbn Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg har arvet en to år gammel iPhone,og prøver å få lagt inn bank-ID på mobilen.Når jeg har kommet et stykke ut i prosessen - mobilen blir godkjent - stopper det opp-det kommer opp 8 siffer på PC-skjermen som så skal bekreftes på et tastatur på mobilen,men det kommer ikke opp et tastatur så der stopper det opp.Ringte Nordea,vedkommende der prøvde på sin egen telefon,og der funket det.Det ser ut som PCen og mobilen ikke kommunisere av en eller annen grunn- kan noen hjelpe ? Har ICE-abb. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Har sikkert en sammenheng med at hele tjenesten hos Ice har vært nede/ustabil i 2 dager 1 Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Du må eventuelt oppdatere iOS på iPhonen først. Hadde problemet også en gang og meiner å huske at det var en oppdatering som måtte til. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Bank ID er en sim tjeneste og fungerer uavhengig av telefonmodell. Så lenge SIM-kortet støtter bank ID er alt ok. Dog med forbehold at ikke banken eller operatøren har issues. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå