Gå til innhold

TEST: Logitech G Pro Wireless

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ble jeg frista gitt! Rival 600 musa jeg kjøpte etter anmeldelsen av den her inne var jeg meget fornøyd med. Men under gummi grepene på høyre side har limen begynt å bli dårlig slik at grepene ikke sitter helt fast og kan skli sidveis og opp og ned. Derfor mener jeg den ikke er en 9/10 mus lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her ble jeg frista gitt! Rival 600 musa jeg kjøpte etter anmeldelsen av den her inne var jeg meget fornøyd med. Men under gummi grepene på høyre side har limen begynt å bli dårlig slik at grepene ikke sitter helt fast og kan skli sidveis og opp og ned. Derfor mener jeg den ikke er en 9/10 mus lenger.

Eg er einig der. Kjem til å endre karakter på den når eg skriv samletest mot slutten av året. Har fått akkurat det same problemet. Heile grepet er laust, så kvar gong eg brukar Rival 600 blir tommelen min klissete med lim. Skikkeleg irriterande.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Eg er einig der. Kjem til å endre karakter på den når eg skriv samletest mot slutten av året. Har fått akkurat det same problemet. Heile grepet er laust, så kvar gong eg brukar Rival 600 blir tommelen min klissete med lim. Skikkeleg irriterande.

Tror Steelseries har hatt mange problemer med de gummigrepene på flere av produktene i Rival-serien. Så vidt jeg husker hadde jeg den originale Rival, og der gikk gummien rett og slett i oppløsning etter relativt kort tid. Der tommelen som regel hviler hadde jeg kommet helt gjennom gummien og inn til hardplasten, og bittesmå svarte gummibiter satte seg fast både i tommelen og musematta.

Kommer nok ikke til å kjøpe mus med samme grep-løsning igjen.

Lenke til kommentar

Kan ikke se et ord om hvordan rullehjulet er i bruk. Ruller det jevnt? Kan det låses? 

G Pro Wireless har eit trinnhjul, der kvart trinn er på eit par millimeter. Eg likar det veldig godt. Feedbacklyden er tilfredsstillande, utan at den støyar noko særleg.

Diverre har den ikkje to modusar slik som G903 som lar deg velje mellom motstand og "fri rulling". Berre eitt fartsnivå, altså. Viss det er viktig å kunne byte mellom to ulike modusar for deg, er sikkert G903 eit betre val til produktivitetsoppgåver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

G Pro Wireless har eit trinnhjul, der kvart trinn er på eit par millimeter. Eg likar det veldig godt. Feedbacklyden er tilfredsstillande, utan at den støyar noko særleg.

Diverre har den ikkje to modusar slik som G903 som lar deg velje mellom motstand og "fri rulling". Berre eitt fartsnivå, altså. Viss det er viktig å kunne byte mellom to ulike modusar for deg, er sikkert G903 eit betre val til produktivitetsoppgåver.

Takker. Får vel "overleve" med G502 en stund til, selv om den har "hale" og en merkelig plassert "sniperknapp" alt for langt unna tommelen. Valg mellom fri rulling og motstand, samt lett tilgjengelig DPI-veksling er viktig for meg. G502 har knapper for begge deler perfekt plassert bak rullehjulet.   :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...