Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var i Nederland og så at de solgte en rosa sprudlende brus på penis flasker i rosa og blå farge. Hvis et selskap begynte å selge disse i Norge, ville nordmenn tatt imot dem eller tatt det som en fornærmelse?

post-493487-0-61701500-1536321855_thumb.jpg

Endret av Morten93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo nært ved å være søppel, ikke fordi det avbilder en penis, men fordi det bare er en masse unødig plast.

Ville du gitt noen en tom plastflaske i gave?

Svaret er som oftest nei, selv om en helt vanlig plastflaske, antagelig ville sett mer bruk enn en pikkvariasjon.

rovlta9.jpg

Dette handler nok mer om underholdning, en rask latter der og da.. Det er ikke en vare som selges grunnet praktiske årsaker.

ed:

Hvem bryr seg vel om 300g plast og miljøet når man kan få en rask latter som står gjemt i et skap i 3 år før den går videre på dynga. Hurra for oss.

Endret av Noxhaven
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg var i Nederland og så at de solgte en rosa sprudlende brus på penis flasker i rosa og blå farge. Hvis et selskap begynte å selge disse i Norge, ville nordmenn tatt imot dem eller tatt det som en fornærmelse?

De flaskene der er ikke ment til væske under trykk (brus). Er nok en cocktailflaske (á la partystreet) eller en slushflaske.

Putter du kullsyre i en slik, så vil den nok få for tidlig utløsning. (Høhøhø...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Minner meg om noen saftflasker som solgtes her i landet for mange mange år siden, men de var formet som en bamse, ellers lik.

Disse finns jo enda på Coop x-tra

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gratulerer med abonnement på reklame og søketreff som inneholder penisflaske. :thumbup: Samt å at du blir personlig tagget med "penisflaske".

ctrl+skift+N :p 

Når det er sagt, så skal du ikke se bort ifra at Google gnir seg i hendene nå som du går inn på forumtråder som inneholder "Penis" under mat og drikke kategori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...