Morten93 Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Jeg var i Nederland og så at de solgte en rosa sprudlende brus på penis flasker i rosa og blå farge. Hvis et selskap begynte å selge disse i Norge, ville nordmenn tatt imot dem eller tatt det som en fornærmelse? Endret 7. september 2018 av Morten93 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Selger vel tilsvarende som dette på noen steder her i Norge allerede, oftes handles det som spøkefulle gaver til venner og bekjente.. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Det er jo nært ved å være søppel, ikke fordi det avbilder en penis, men fordi det bare er en masse unødig plast.Ville du gitt noen en tom plastflaske i gave? Svaret er som oftest nei, selv om en helt vanlig plastflaske, antagelig ville sett mer bruk enn en pikkvariasjon. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Det er jo nært ved å være søppel, ikke fordi det avbilder en penis, men fordi det bare er en masse unødig plast. Ville du gitt noen en tom plastflaske i gave? Svaret er som oftest nei, selv om en helt vanlig plastflaske, antagelig ville sett mer bruk enn en pikkvariasjon. Dette handler nok mer om underholdning, en rask latter der og da.. Det er ikke en vare som selges grunnet praktiske årsaker. ed: Hvem bryr seg vel om 300g plast og miljøet når man kan få en rask latter som står gjemt i et skap i 3 år før den går videre på dynga. Hurra for oss. Endret 7. september 2018 av Noxhaven 5 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Minner meg om noen saftflasker som solgtes her i landet for mange mange år siden, men de var formet som en bamse, ellers lik. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Fant mye rart i Norge, ved å Google på "Penisflaske" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Fant mye rart i Norge, ved å Google på "Penisflaske" Husk at når du bruker google så vil de huske hva du søkte på og tilpasse reklame og søkeresultater i framtida deretter. Gled deg til svigermor bare skal låne PCen/telefonen din litt for å google noe... 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Husk at når du bruker google så vil de huske hva du søkte på og tilpasse reklame og søkeresultater i framtida deretter. Gled deg til svigermor bare skal låne PCen/telefonen din litt for å google noe... Er heldigvis bare meg som har tilgang til mine enheter Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Minner meg om noen saftflasker som solgtes her i landet for mange mange år siden, men de var formet som en bamse, ellers lik. De selges fortsatt: http://www.bamsedrikk.no/ 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Er heldigvis bare meg som har tilgang til mine enheter Gratulerer med abonnement på reklame og søketreff som inneholder penisflaske. Samt å at du blir personlig tagget med "penisflaske". 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 De selges fortsatt: http://www.bamsedrikk.no/ :ohmy: did not know! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg var i Nederland og så at de solgte en rosa sprudlende brus på penis flasker i rosa og blå farge. Hvis et selskap begynte å selge disse i Norge, ville nordmenn tatt imot dem eller tatt det som en fornærmelse?De flaskene der er ikke ment til væske under trykk (brus). Er nok en cocktailflaske (á la partystreet) eller en slushflaske. Putter du kullsyre i en slik, så vil den nok få for tidlig utløsning. (Høhøhø...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Minner meg om noen saftflasker som solgtes her i landet for mange mange år siden, men de var formet som en bamse, ellers lik. Disse finns jo enda på Coop x-tra Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Gratulerer med abonnement på reklame og søketreff som inneholder penisflaske. Samt å at du blir personlig tagget med "penisflaske". ctrl+skift+N Når det er sagt, så skal du ikke se bort ifra at Google gnir seg i hendene nå som du går inn på forumtråder som inneholder "Penis" under mat og drikke kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå