LMH1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Politiet kontaktet bompengemotstanderutrolig hvor langt folk vil gå. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Du glemte også å nevne at moms og avgifter er ikke-eksisterende ved kjøp av elbil i norge. Det er ikke helt riktig. Avgiftene er lave, men ikke ikke-eksisterende ved kjøp av ny elbil i Norge. Man må betale CO2-avgift på kjølemediet i klimaanlegget og pant som for alle andre biler. Kanskje jeg flisespikker, men jeg synes det er greit mot en såpass bastant uttalelse. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Det er ikke helt riktig. Avgiftene er lave, men ikke ikke-eksisterende ved kjøp av ny elbil i Norge. Man må betale CO2-avgift på kjølemediet i klimaanlegget og pant som for alle andre biler. Kanskje jeg flisespikker, men jeg synes det er greit mot en såpass bastant uttalelse. Det er korrekt, skulle påspandert en "nesten" foran der Vet derimot ikke om jeg ville klassifisert pant som en avgift. Endret 11. september 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 For et latterlig dumt forslag. En batteribil tar like mye plass innenfor bomringen som det en vanlig bil tar. Hvorfor skal det være noen prosentandel knyttet til dem?? Og hvorfor i all verden skal prisen være knyttet opp mot prosentandel av antallet? Rosa biler utgjør kun 5% av antallet. Kanskje de bør få betale 5% av prisen da? Luftkvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå