Eriksendrul Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg har lyst til og lage Fragmovies, en 5-10 minutter lang video med en sammensetting av mange klipp. Jeg har aldri brukt eller prøvd videoredigering før, Og trenger et veldig enkelt og greit program der man kan legge inn flere klipp eller enkelt klippe vekk "Dødtid" slik at jeg får komprimert videoen og får kun med de kule øyeblikkene. En runde i det aktuelle spillet tar 25-50 minutter så det blir mye video. Noen tips til en nybegynner`? har ingen planer om og lage dette for noen andre en meg selv og venner. Jeg har Nvidia Shadowplay og kan filme med det, trenger kun redigeringsprogramm Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Følger windows moviemaker fortsatr med windows? Det er et helt kurant redigeringsprogram. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Her er en liste https://alternativeto.net/software/youtube-video-editor/ Vil anbefale Avidemux Endret 7. september 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå