Arodem Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Slik blir Blackout-modusen i Call of Duty: Black Ops 4.Se traileren til Call of Dutys Battle Royale-modus 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Det så jo moro ut! Blir nok COD på meg i år. Lenge siden sist nå 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Open beta på PC neste uke. Det blir vendepunktet for min del om det blir et kjøp eller ikke. Ser helt konge ut på traileren ihvertfall. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Open beta på PC neste uke. Det blir vendepunktet for min del om det blir et kjøp eller ikke. Ser helt konge ut på traileren ihvertfall. Her står det lukket beta for de som har forhåndskjøpt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Her står det lukket beta for de som har forhåndskjøpt. 1 Lenke til kommentar
Lassenet Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Mitt førsteinntrykk var CRAP, og står over. Realisme nivået var omtrent som Pacman, bortsett fra at Pacman er et bedre spill. (Bare min mening og sånn) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Mitt førsteinntrykk var CRAP, og står over. Realisme nivået var omtrent som Pacman, bortsett fra at Pacman er et bedre spill. (Bare min mening og sånn) Nå er jeg vanligvis den første til å rope mangel på realisme, men COD har aldri hvert realitisk, ikke i noe form eller farge, våpene har alltid oppført seg og føles som elektriske airsoft våpen. Å be om realisme i COD er som å be om realisme i DOOM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå