Leetrune Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Winamp 5 er nettop kommet ut, www.winamp.com altså. Viss ikke linken der funker, som den ikkejore til meg så stikk på www.download.com og søk på winamp 5 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jess! har brukt betan en stund! takker for da notification! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hehe, er ikke så oppdatert jeg kanskje Men, synspunkter, i motsetning til gamlere versjoner. JEg synes denne var den beste, men det sier nå jeg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Holder på å teste WinAMP 5.0 nå, sålangt liker jeg den! Kanskje en smule tregere oppstart i forhold til 2.91 tho Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, men. Synes den nye er penere og tøffere og mer "nyttig". Kom over 2.91 nå da! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jump funksjonen er tilbake! lenge leve! Dette kan se ut som en hybrid av 2.x og 3.x.. så lamgt har jeg likt 5 godt.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er vel ingen grunn til og lage flere tråder, når det finnes en vel-etablert tråd her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå