Petra47 Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Hei! Lurer på hvor den boksen på venstre side med innboks,sendte elementer og søppelpost har blitt av? Når jeg åpner min mail nå så fylles hele skjermen opp med kun de siste mailer jeg har fått.Dette er da hotmail. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Hotmail brukes ikke lenger, så du mener kanskje Outlook? Er det snakk om siden Outlook.com? Lenke til kommentar
Petra47 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Personlig har jeg outlook ja men min mor har fortsatt hotmail på sitt nettbrett å det har fungert fint helt til nå.Må hun laste ned outlook isteden da? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Du har nok bare satt en annen visningsmodus, let i innstillingene. Prøv å trykke på den her knappen feks; https://i.imgur.com/8LhafNb.png Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Personlig har jeg outlook ja men min mor har fortsatt hotmail på sitt nettbrett å det har fungert fint helt til nå.Må hun laste ned outlook isteden da? Om det er en app kan knappene være et helt annet sted, men den er der et sted. Lenke til kommentar
Petra47 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Okey.Skal prøve dette.Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå