dysfunctional Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 God kveld, I midten av august søkte vi etter nye veiledere og vi fikk inn mange gode søknader. Etter mye hard jobbing, interne diskusjoner, og samtaler med kandidatene så har vi tilbudt disse 4 brukerne vervet som forumveileder på diskusjon.no: - Kontorstol- Omnia vincit amor- Krozmar- Countryman Jeg har gleden av å meddele at alle 4 takket ja, og de har nå i kveld fått veiledertilgang her på forumet. Avslutningsvis vil jeg takke for alle søknader vi mottok og takke så mye til de som ønsker å bidra frivillig til å holde forumet gående dag etter dag. Hjertelig velkommen skal dere alle være! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Velkommen til galehuset! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Velkommen! Grunnet hvilke deler av forumet jeg holder mest til i så har jeg sett mest til Countryman og Kontorstol, men tror alle fire er godt skikket til jobben. Godt at noen gidder å passe på Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Velkommen skal dere være Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Tusen takk. Dette blir spennende. Endret 6. september 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå