kungfa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har problemer med og få video til og virke opptimalt....har et IC7 HK, med 2,6GHz intel4 pross. og to 512 dualddr minnebrikker, allikevel fungerer ikke videoredigerings programmet som det skal....bruker adobe premiere 6.5....det som skjer er at når jeg skal behandle videoklipp på kanskje 100Mb "henger" vinduene seg, når de endelig tar seg sammen får jeg ikke spillt av klippet, det starter men henger seg og blir svart med en gang... ...har henta ny ati drivere til radeon 9600 kortet mitt, instalert servicepack1, kjørt Memtest, og SiSoftware Sandra.....og ingenting ser ut til og være galt....?...hva skjer..!?....har også hatt andre problemer som at powerDVD som fulgte med dvd-rom'en ikke klarer og spille av dvd-filmer............er det noe galt med minnet, eller HK'et. Virker som at det ikke "takler" store videofiler......? Endret 17. desember 2003 av kungfa Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bios opdatering er ofte ein god ide i sånne tilfeller.... har hatt lignande problem på hket til en kompis Lenke til kommentar
kungfa Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 oppdaterte BIOS'en fra version16 til den nyeste IC719, det virket litt....men ikke lenge...redigerte 'en kveld og så tok det kvelden....samme symptomer som sist...henger seg når jeg skal spille av film i premiere....hvorfor...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå