Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Siden man skal oppdatere sine sider med nytt design så er det på sin plass med en ny banner/header/eller hva man skal kalle det.. Størrelse: Bredde=800 (Er det litt bredt kanskje..?) Høyde=Kanskje 150..? Helt valgfritt, men ikke noe som opptar hele siden.. Tekst: Tja.. Marvil må være med, aroneid.com kan jo også være med, ellers rimelig valgfritt. Hovedsaklige farger: #CCCCCC=Tekst på siden #333333=Bakgrunnen på siden Det blir slik (den nederste) Andre ting: Jeg liker runde kanter.. Kom med forslag så kan jo jeg (eller andre) komme med formeninger om hvordan jeg hadde sett det for meg. Er ikke så flink med PhotoShop enda, men med kompetansen her på forumet så er det ikke så veldig nøye.. Globetrotterne PoleCat, arve87, Dunestar, Mikka ++ håper jeg vertfall gjør et forsøk.. Endret 16. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tja, 760px bredt er kanskje å foretrekke, 800px blir for bredt for de som har 800x600 (ok ser vel kanskje ikke mange til dem ), men om du hadde 800x600 så ville du fått horisontal scroll med banner på 800px. Er egentlig ikke så flink på banner, lagde en artig på egen hjemmeside som du ser i WWW linken på profilen min, men det var egentlig litt lek med pentool og andre effekter Hvis det kommer til banner med masse fancy greier som skal strekke seg i 760-800px, så tror jeg kommer til å slite litt, hvertfall hvis jeg ikke har noe mer kreativt å putte inn der Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 >HER< er mitt forslag. Bakgrunnsfarge er #333333. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skikkelig bra den da mikka Hva om å ikke ha med de fire små kubene, gjøre den litt sleek, synes faktisk den hadde blitt penere da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) >HER< er en versjon uten "kubene". gjøre den litt sleek,Wattefaen er sleek? EDIT: Det der var versjonen MED kvadratene en gang til.. Endret 17. desember 2003 av Mikka Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) http://dictionary.reference.com/search?q=%20sleek Smidigere, smooth, penere, whatever Tanken var at den ville sett penere uten de 4 kubene, synes jeg da. Så ikke linken, ja, det så jo mye bedre ut da Endret 17. desember 2003 av FuLu Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Hehe, smaken er vel som ræva oppdelt.. Ja, jeg vet godt at det er "baken" og "delt"... Digger sånne "poenget som forsvant"-vitser! Synes det var best MED, jeg da men.. Endret 17. desember 2003 av Mikka Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Haha, jo ja, men da har du hvertfall 2 forskjellige versjoner, så er det opptil trådstarter å velge Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Hjertelig Mikka, j*vli fin.. Jeg synes også det var finest med de firkantene.. Tar imot flere også.. Edit: Nye forslag kan kanskje ha bredde 760.. Mikka; om du kunne barbert din litt på kantene så hadde det vært fint.. Endret 17. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå