Gå til innhold

Plexiglass


Anbefalte innlegg

Jeg sitter å funderer på å kjøpe meg plexiglass, men vet ikke hvor og hvor mye jeg må ut med for å få tak i plexi.

Jeg funderte på å lage PSU'en i plexiglass, og lurte da på hvor mange grader plexiglass tåler før d blir mjukt og hvordan forme det enklest og best mulig.

Noen som har linker til sider med plexi til en billig penge? Helst butikk i Bergen der jeg har en søster som bor (hater posten 150kr for å sende en liten pakke :devil: )

Når jeg først er igang, er det mulig å få sine egne tegninger på transparent ark å lime på glasset? Hvordan og hvor mye?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, faren min jobber på en plass der jeg får gratis plexi :D

Får plater på 50*30cm, han hadde ikke sett at de hadde før nå, men uansett

TAKK FOR HJELPEN!

U lucky bastard.....U lucky bastard.... :wallbash:

 

Men uannsett så får jeg alt hardware til grossist-pris og det er jo et lite plaster på såret :p

Lenke til kommentar
Hehe, faren min jobber på en plass der jeg får gratis plexi  :D

Får plater på 50*30cm, han hadde ikke sett at de hadde før nå, men uansett

TAKK FOR HJELPEN!

U lucky bastard.....U lucky bastard.... :wallbash:

 

Men uannsett så får jeg alt hardware til grossist-pris og det er jo et lite plaster på såret :p

hvorfor har du så dritt dårlig data da ???? :roll:

Lenke til kommentar
Hehe, faren min jobber på en plass der jeg får gratis plexi  :D

Får plater på 50*30cm, han hadde ikke sett at de hadde før nå, men uansett

TAKK FOR HJELPEN!

U lucky bastard.....U lucky bastard.... :wallbash:

 

Men uannsett så får jeg alt hardware til grossist-pris og det er jo et lite plaster på såret :p

hvorfor har du så dritt dårlig data da ???? :roll:

fordi selv om jeg får billig hardware, så betyr ikke det at jeg har råd til alt :p ... har 28.000 på konto så jeg lurte på og ta en masterupgrade snart :yes: Sliter litt med dagligdags økonomien her....

Lenke til kommentar

Prisene pr. kvadrat er vell tykkelsen, så de som sier at de fikk samme mål til litt billigere penge må tenke at den andre personen kunne ha hatt litt tykkere. For å forme eller lage bøy på acryl, plexi så kan man bruke en varmluftspistol eller for folk med stor ovn, så fiv den inn i ovnen og varme den litt. Men du må ha laget en mal i tre, stål eller noe annet for å kunne bøye. Så legg "plexien" på malen og når den blir varmet så presser du bare slik at det blir likt malen så er du ferdig med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...