DementedAlbino Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har bestillt meg denne for litt siden og venter den i posten nå. En ting jeg lurer på før den blir sendt ut er om der er noen begrensninger på hvor mange tråløse enheter som kan tilkobles denne, og eventuelt hvor mange? Er dette er bra ruter ellers? Leste testen av den, og så ut til at der var litt problemer med den da, så da lurer jeg på om dette er ordnet opp i nyeste firmware. Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tror du kan koble på hele 256 stk. Jeg har denne i 11 mbps utgaven og er fornøyd med den. Eneste er at jeg sliter litt med å få kjørt kryptert. Lenke til kommentar
vaal Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jeg har allerde kjøpt og implementert router'n som du henviser til. Opplever faktisk samme problem som DAFFE, får kjørt kryptert modus, men mister regelmessig kontakt med router. Må kjøre en "repair" kommando så kommer den igjen. Men dette skal være fikset i siste firmware, problemet er at jeg ikke klarer å oppdatere firmware. Får beskjed om feil filtype, har prøvd å laste ned filen fra flere servere i smc-netttverket med samme resultat. Er det noen der ute som har gjennomført en oppgradring uten problem? Fortell meg hvordan Glem det siste jeg skrev, var ikke klar over at jeg hadde version 2. Tydeligvis ikke noen ny firmware for denne versjonen :-) - Kenneth Endret 16. desember 2003 av vaal Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Å kjøre kryptert, er det bare for at ikke andre kan få tilgang til maskinene via den tråløse delen? Lenke til kommentar
vaal Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kort og greit JA. Uansett kan du kjør MAC adressering, dvs legge inn mac adressen til maskinene som skal ha tilgang på trådløst nett. Men det anbefales å kjøre kryptering! - Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå