OCSpro Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 HeiEr PSdatas juletilbud (Hyundai L17T) like bra som Hyundai Q17S? Har tenkt meg lcd skjerm Tror ikke det. Etter det jeg kunne se i spesifikasjonene har skjermen ikke dvi inngang... og det liker ikke oyvind_dahle vettu Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Vel, det disse spillerene mangler er en CompactFlash port med muligheten til å trykke på en knapp for å overføre alt over til harddisken, og dermed et glimrende produkt å ha med for ivrige fotografer som raskt fyller opp dyre CF kort. Hadde den hatt en CF port hadde jeg ikke stusset å kjøpe en IRiver spiller som denne. Vel, vel, engang ser de kanskje markedspotensialet for dette også. EDIT: Glem det, skjønte poenget ditt nå. Men disse spillerene er jo ikke lagd for noe sånt i det hele tatt. Musikk, ikke bilder. Endret 17. desember 2003 av Alastor Lenke til kommentar
v0iDDr0iD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Yesss... endelig kom en iRiver i kalenderen! Har siklet lenge på denne, selv om storebroren (ihp-120) hadde vært enda bedre. Planla egentlig å kjøpe den fra statene, men 3195 er en god pris for denne spilleren. Nå gjenstår det å se hvor lenge det er til jeg river meg i håret og savner de siste 10 gigene...... Hva synes egentlig dere som har mp3-harddisk spillere, og er "erfarene" mp3-brukere (type 50GB+ samling sortert) - trenger man virkelig 20/30/60GB når det er så enkelt å skifte ut musikken? Da tenker jeg på at den automatisk dukker opp som partisjon + usb 2.0. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er ikke 10GB litt lite? Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Yoink! Én til meg. Denne kan også spille .ogg hvis man freser på med ny firmware. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kjøpte denne, og can't wait =) Virkelig fin spiller.. Litt lite med 10 gigs, men USB2.0 og den supre overføringsmetoden gjør det helt læx.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå