Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iiiih! :D

Har visst at denne skulle komme den 17. ett par dager nå, RSS-feed'n til hardware.no bøgga litt i forgårs, heh, men turte ikke å si noe da jeg var redd for å miste tilbudet..

Knallbra! Bestillern i morgen/ut på dagen :D

I morgen er nok desverre tilbudet over, men utpå dagen skal den fremdeles være der :green::xmas:

Lenke til kommentar
Iiiih! :D

Har visst at denne skulle komme den 17. ett par dager nå, RSS-feed'n til hardware.no bøgga litt i forgårs, heh, men turte ikke å si noe da jeg var redd for å miste tilbudet..

Knallbra! Bestillern i morgen/ut på dagen :D

I morgen er nok desverre tilbudet over, men utpå dagen skal den fremdeles være der :green::xmas:

Var det jeg mente, men allment så sier man i morgen når klokka bare er 00:09 og man mener ut på dagen, heh..

Lenke til kommentar

/me kjøpte denne som demovare fra komplett for 2500,- :love:

Må bare si at jeg er STRÅLENDE fornøyd! Dette er absolutt en vanvittig bra spiller, og den prisen er rimelig rå.

Les forøvrig testen av denne her på hw.no, det de trekker ned for der er faktisk prisen..som nå er lavere.

Lenke til kommentar

Vel, det disse spillerene mangler er en CompactFlash port med muligheten til å trykke på en knapp for å overføre alt over til harddisken, og dermed et glimrende produkt å ha med for ivrige fotografer som raskt fyller opp dyre CF kort. Hadde den hatt en CF port hadde jeg ikke stusset å kjøpe en IRiver spiller som denne.

Vel, vel, engang ser de kanskje markedspotensialet for dette også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...