pskard Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Julekalender 2003 dag 17 I god tradisjon arrangerer Hardware.no julekalender spekket med mange gode tilbud. Dagens julekalendertilbud kommer fra Komplett.no. Se hva som skjuler seg bak dagens luke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det var vel den mange ventet på! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 den er vel i hard konkurranse med creative sin og ipod tenker Jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 I følge prisguiden er den satt ned 600kr. Det var noko anna enn den tannpastaen til 30 Bra tilbud dette, men har allerede iPod Lenke til kommentar
bernini Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Linken til komplett går til ITbutikken... - gordi Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Synd jeg ikke har råd, det er det som er så dumt med julekalenderen. Det får oss med ikke så god råd til å dra av oss håret. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Linken til komplett går til ITbutikken... - gordi Flause Den linkes til et GeCube Grafikkort Radion 9600XT TV-Out / DVI 1199 kr *fnis som Homer* Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Iiiih! Har visst at denne skulle komme den 17. ett par dager nå, RSS-feed'n til hardware.no bøgga litt i forgårs, heh, men turte ikke å si noe da jeg var redd for å miste tilbudet.. Knallbra! Bestillern i morgen/ut på dagen Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) http://hwb.no/aspx/publisher/showarticle.aspx?aid=145 på HWB.no er det Thermaltake Xaser 3 Skull kabinett for en rimilig peng.. Hva er normal pris på dette kabbinettet da? Edit: på microplex.no er det tilbud på det også for rundt 1000.. Endret 16. desember 2003 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Iiiih! Har visst at denne skulle komme den 17. ett par dager nå, RSS-feed'n til hardware.no bøgga litt i forgårs, heh, men turte ikke å si noe da jeg var redd for å miste tilbudet.. Knallbra! Bestillern i morgen/ut på dagen I morgen er nok desverre tilbudet over, men utpå dagen skal den fremdeles være der Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Iiiih! Har visst at denne skulle komme den 17. ett par dager nå, RSS-feed'n til hardware.no bøgga litt i forgårs, heh, men turte ikke å si noe da jeg var redd for å miste tilbudet.. Knallbra! Bestillern i morgen/ut på dagen I morgen er nok desverre tilbudet over, men utpå dagen skal den fremdeles være der Var det jeg mente, men allment så sier man i morgen når klokka bare er 00:09 og man mener ut på dagen, heh.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skulle heller gitt et skikkelig tilbud på iPod istedet Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Knall tilbud! Men har en Jaxx HD500 fra før av Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Knall tilbud! Men har en Jaxx HD500 fra før av Hmm, fikk lyst på.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 /me kjøpte denne som demovare fra komplett for 2500,- Må bare si at jeg er STRÅLENDE fornøyd! Dette er absolutt en vanvittig bra spiller, og den prisen er rimelig rå. Les forøvrig testen av denne her på hw.no, det de trekker ned for der er faktisk prisen..som nå er lavere. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Fra hwb.no sitt tilbud: Kabinett sikkerhets system: Inkluderer hovedkort, Sidepanel, front dør, front deksel, Bommet litt? Greit tilbud dette. Selv om det er lite sansynlig håper jeg på skambillig Samsung/Seagate HDD eller Intellimouse 4.0 i fremtiden Lenke til kommentar
hainz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ÅÅÅÅH *ønske seg!* Akkurat denne jeg ville ha i julekalenderen og under treet til jul, får tipse far og mor ja... Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Er PSdatas juletilbud (Hyundai L17T) like bra som Hyundai Q17S? Har tenkt meg lcd skjerm Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Linken til komplett går til ITbutikken... - gordi Ahahhhhahhhhaaa! Tror nesten jeg kjøper den uansett tho' Lenke til kommentar
johncl Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vel, det disse spillerene mangler er en CompactFlash port med muligheten til å trykke på en knapp for å overføre alt over til harddisken, og dermed et glimrende produkt å ha med for ivrige fotografer som raskt fyller opp dyre CF kort. Hadde den hatt en CF port hadde jeg ikke stusset å kjøpe en IRiver spiller som denne. Vel, vel, engang ser de kanskje markedspotensialet for dette også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå