Veritæs Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Vet noen om hvor jeg kan få kjøpt det? Det må være enten i Norge eller I europa, men IKKe i USA siden de har altfor komplisert betalingssystem for europeisk kunder. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 http://www.rotordisc.dk/ Her har jeg handlet tidligere. Skal være billig der. I hvertfall hvis man sammenligner med prisene i Norge. Her er det ikke spesiellt billig. Hvordan det er å bestille derfra vet jeg ikke. Handlet helikopter når jeg var i Danmark. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 hey takk for linken. Lurer på: Century HAWK-SPORT-SET-1 HAWK SPORT SET 1 Price (Euro): 739,86 Hawk Sport OS32-SXH + Muffler 4 PCs..Futaba 3001servo 1 PCs.. CSM 420 gyro 1 PCs.. MPX Royal Tail Servo 1 PCs.. MPX IPD RX + Crystal 1 PCs.. Accupack 1400 MhA 1 PCs.switch Filter / Caddy / and fittings er dette alt jeg trenger for fly straks? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ser ut som det er alt du trenger ja. Men jeg ville valgt raskere og sterkere servoer. I alle fall en servo som er raskere. Den setter du på halerotoren. Den er igjen koblet til gyroen, og må være uhyre rask. helikopteret blir mye mer stabilt da. Ser du også har valgt 1400mah batteri. Det er bra. Kunne sikkert ha vært enda større. Helikoptere sluker strøm, siden servoene jobber hele tiden. Men det ser ut som om du har sett deg ut bra saker der. Et annet helikopter som er verdt å tenke på er Kyosho 32VR. Det er en drøm å fly. ulempen er at det er noe stive delepriser. Hvis du ikke har fløyet noe særlig før, så kommer det til å gå med noen deler. Spesiellt halebommer, rotorblader, og ikke minst rotormaster. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Norwegian Modellers Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) ok ser at du skal velge noe kanske dyrt da . Har du sett her inne ? Cyberheli Og Denne Har brent meg på prisene i norge og skandinavia før når det gjelder priser på Modellfly. Nr.1 Radio Futaba FF9 koster omtrendt 3500 kr der Nr.2 Heli du får en Shuttel X kit til rundt 1000 kr der Nr.3 OS32 motor får du får 800 kr der Nr.4 Gyro -> Gy401 med en S9253 servo 0.08 1500 kr der =6800 kr Og det er full pakke det med den nest største heli radion til futaba , den største koster bare 7000.- i kina .. i norge koster den bare 12000,. så du ser forskjellen Nr.5 Servoer , Fieldcase , starter , gløder ++++ det får du sjekke ut . men du kommer til å spare ett par penger der ja . Sending og betaling INGEN problem . Sjappe ligger en plass i Hong Kong og de synes det er artig med bestillinger fra folk UP NORTH . Endret 17. desember 2003 av caravelle Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Dette virker gøyt. Er det noen aldersgrenser for dette? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 For RC helikopter? Seff ikke. Ikke fly heller. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vet noen om hvor jeg kan få kjøpt det? Det må være enten i Norge eller I europa, men IKKe i USA siden de har altfor komplisert betalingssystem for europeisk kunder. *vente på reaksjon fra Joachim på at noe i USA er komplisert og tungvint* (just kiddin' Jokke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå