Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Traktbryst

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Er 31 og har det samme..

Tok en operasjon for mange år siden, men det ble ikke så bra resultat som jeg skulle ønske.

Tenker ikke noe spesielt på det i dag.

Kjenner mange som har det og de går rundt som alle andre og har kjærester etc.

Husker jeg også slet veldig på din alder. Unnlot å bade osv. men folk bryr seg vel egentlig ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner noen med, dvs to. En som synes dette er veeeldig pinlig, og en som gir faen. Han som gir F går gjerne i baris på sommeren, og når noen spør hva som er "galt" finner han stort sett på en passende røverhistorie. Ble skutt med kanon som liten, løp på ei dør, skulle blåse opp en ballong, og tok i litt for hardt osv... Blir bare gøy og moro, og han brukte (bruker?) det gjerne som sjekketriks med stor suksess. 

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg hadde brydd meg videre. Har aldri sett på det som stygt, motbydelig eller noe i den dur.

Det er bare en av mange variasjoner av kropper. Ikke bekymre deg. Det er kanskje lett for meg å si. Jeg var selv veldig usikker på kroppen min da jeg var 19. Det hjelper seg ofte med årene. Nå gir jeg mer faen. Jeg veit jeg ikke har den beste kroppen, men det gjør meg rett og slett ikke like mye.

Når kroppen din byr deg i mot på det verste så tenk på én ting. Har du sett hvor mange direkte stygge mennesker der ute som fortsatt får seg kjæreste? Det er definitivt håp for deg også, tross ditt traktbryst.

Edit: La til litt og omformulerte et par setninger.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...