PoNdUs Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sliter med at den tar enkelte spill... Mangen spill kan jeg ikke spille... Er det skit på laserhode..? Og alle som begynner og tenke piratkopierte spill..... NEI det er ikke det ps2'en er heller ikke modda... Hva er galt? noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
ZackZellion Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tolker det som dritt og støv på laseren din jeg Med mindre flere av spillene dine har riper som gjør at PS'en får vanskeligheter med å lese cd'ene =ZZ= Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Rensa laseren... FUnket som fy:) (gla for det ja.....) Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Javel - jeg har samme problem med datterens PS2 Spill hakker og DVDer er jvla vanskelig å få igang. Hur gör man när man vill ränska laser'n? Er det en dippedutt man stapper inn - må boksen demonteres ?? Vil vodka rense godt ? etc. Lenke til kommentar
mago Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 How to Repair a Malfunctioning Playstation 2 http://www.tweak3d.net/articles/ps2repair/ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er sannsynligvis laseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå