Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Offisielle sikkerhetsfikser er ennå ikke tilgjengelige.Det tok bare to dager før det kom skadevare som utnytter nylig avslørt Windows-sårbarhet 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Overskriften burde endres til å si at dette er Windows 7. Slik overskriften er trodde jeg det gjaldt Windows 10, og ble dermed lurt med såkalt click-bait. 2 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Overskriften burde endres til å si at dette er Windows 7. Slik overskriften er trodde jeg det gjaldt Windows 10, og ble dermed lurt med såkalt click-bait. Den gjelder windows 7 og nyere. Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 Overskriften burde endres til å si at dette er Windows 7. Slik overskriften er trodde jeg det gjaldt Windows 10, og ble dermed lurt med såkalt click-bait. Vi korrigerer gjerne, men hvor har du det fra at sårbarheten ikke finnes i Windows 10? 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Vi korrigerer gjerne, men hvor har du det fra at sårbarheten ikke finnes i Windows 10? Det sto tydelig i artikkelen Windows 7-sårbarhet, og da sluttet jeg å lese Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 Det sto tydelig i artikkelen Windows 7-sårbarhet, og da sluttet jeg å lese Du burde kanskje ha lest ferdig setningen "... Windows 7 og nyere ...". Det har aldri stått i denne saken at sårbarheten kun gjelder Windows 7, og det gjør den da heller ikke. Allerede i bildeteksten står det at Windows 10 er blant de berørte utgavene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå