Kakkelfant Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Renskårede nakkekoteletter med poteter, grønnsaker og en deilig kremet soppsaus fra Stange 2 3 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Kakkelfant skrev (10 minutter siden): Renskårede nakkekoteletter med poteter, grønnsaker og en deilig kremet soppsaus fra Stange Det saa godt ut. De brune bitene i panna, er det sausen det? 1 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 3 minutes ago, Karltorbj said: Det saa godt ut. De brune bitene i panna, er det sausen det? Jacobs urtesmør, hadde i litt hakket sjalott løk også helt til slutt 2 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Kakkelfant skrev (1 minutt siden): Jacobs urtesmør, hadde i litt hakket sjalott løk også helt til slutt Stekte du kotelettene i det? 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 1 minute ago, Karltorbj said: Stekte du kotelettene i det? Jupp, og sjalott løk som stekes i ca 45 sekunder bare for å bli litt brune helt til slutt 1 4 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Kakkelfant skrev (2 minutter siden): Jupp, og sjalott løk som stekes i ca 45 sekunder bare for å bli litt brune helt til slutt Wow, den metoden, maa proeves. Det saa utrolig digg ut.😊👍 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Påske middag ikveld. Lammestek med grønnsaker og kantarell fløtesaus. Alt hjemmelaget. Fransk rødvin til.. 3 3 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Gouldfan skrev (25 minutter siden): Påske middag ikveld. Lammestek med grønnsaker og kantarell fløtesaus. Alt hjemmelaget. Fransk rødvin til.. Det saa ogsaa veldig godt ut. Brekkboenner, det har jeg ikke spist siden jeg bodde i oesten. Kanskje er det meg som ikke har fokusert paa det, men faar du fatt i den, fersk overalt, her oppe? Endret 17 timer siden av Karltorbj 2 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 5 minutes ago, Karltorbj said: Det saa ogsaa veldig godt ut. Brekkboenner, det har jeg ikke spist siden jeg bodde i oesten. Kanskje er det meg som ikke har fokusert paa det, men faar du fatt i den, fersk overalt, her oppe? Ja, stort sett, jeg finner dem hos grønnssaksjapper, eller hos kiwi & meny. 2 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Atib Azzad skrev (1 minutt siden): Ja, stort sett, jeg finner dem hos grønnssaksjapper, eller hos kiwi & meny. I oesten, mente de den, var veldig god for benbygningen. 2 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Gouldfan skrev (41 minutter siden): Påske middag ikveld. Lammestek med grønnsaker og kantarell fløtesaus. Alt hjemmelaget. Fransk rødvin til.. Ser bra ut, jeg får litt magesyre av lammekjøtt, mer av pinnekjøtt. Holder meg unna men kan ta noen biter.(Somac hjelper) Endret 17 timer siden av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jarmo skrev (6 minutter siden): Ser bra ut, jeg får litt magesyre av lammekjøtt, mer av pinnekjøtt. Holder meg unna men kan ta noen biter.(Somac hjelper) Off jeg gruer meg til å bli eldre(no offence!) merker syren stiger i kroppen og jeg elsker pinnekjøtt verre for hvert år! 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Salvesen. skrev (14 minutter siden): Off jeg gruer meg til å bli eldre(no offence!) merker syren stiger i kroppen og jeg elsker pinnekjøtt verre for hvert år! Ja, det samme her. Endret 17 timer siden av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Ble foodora hack her i dag, barnepizza ala Kebab og noen løkringer for å nå minstepris. Tror de hater meg, helt Lotto hva som kommer men jeg blir alltid mett og det smaker bra😂 hele 150 kroner for en liten pizza og en boks med løkringer. Manglet dog lovet pomfri og juice😂 sorry not sorry:p 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Gouldfan skrev (1 time siden): Påske middag ikveld. Lammestek med grønnsaker og kantarell fløtesaus. Alt hjemmelaget. Fransk rødvin til.. Lammestek på menyen her i dag også. Litt annet tilbehør, vi hadde ovnsbakte rotgrønnsaker og saus laget på kraft. Det er litt rester i kjøleskapet. Førstemann til mølla... 😎 1 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Ostesufflé, salatblanding og bacon - Nydelig! 2 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Brattwurst og vanlig grillpølse brent på grillen, servert i vanlige chicagobrød med potetsalat. Solid klunk med Sweet baby rays oppå. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Fjordland Svinestek 😀 5 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Karltorbj skrev (1 time siden): Det saa ogsaa veldig godt ut. Brekkboenner, det har jeg ikke spist siden jeg bodde i oesten. Kanskje er det meg som ikke har fokusert paa det, men faar du fatt i den, fersk overalt, her oppe? Favoritten min er Asparges, men det var for dyrt nå synes jeg, snart sesong da blir fersk asparges bunt for 20-30sek.. Brekkbønner er billig ferske her i Sverige hele året rundt. 2 1 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Gouldfan skrev (1 minutt siden): Favoritten min er Asparges, men det var for dyrt nå synes jeg, snart sesong da blir fersk asparges bunt for 20-30sek.. Brekkbønner er billig ferske her i Sverige hele året rundt. Ja, se der, det var asparges. Takk allikevel for det misforstaatte brekkboennetipset, jeg er alltid aapen for noe nytt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå