Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gouldfan skrev (25 minutter siden):

Påske middag ikveld. Lammestek med grønnsaker og kantarell fløtesaus. Alt hjemmelaget. Fransk rødvin til..

20250418_183325236.thumb.JPG.429ce9ef09e0defbc8a6403e166706b2.JPG

Det saa ogsaa veldig godt ut.

Brekkboenner, det har jeg ikke spist siden jeg bodde i oesten. Kanskje er det meg som ikke har fokusert paa det, men faar du fatt i den, fersk overalt, her oppe? 

Endret av Karltorbj
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Karltorbj said:

Brekkboenner, det har jeg ikke spist siden jeg bodde i oesten. Kanskje er det meg som ikke har fokusert paa det, men faar du fatt i den, fersk overalt, her oppe? 

Ja, stort sett, jeg finner dem hos grønnssaksjapper, eller hos kiwi & meny.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (41 minutter siden):

Påske middag ikveld. Lammestek med grønnsaker og kantarell fløtesaus. Alt hjemmelaget. Fransk rødvin til..

Ser bra ut, jeg får litt magesyre av lammekjøtt, mer av pinnekjøtt. Holder meg unna men kan ta noen biter.(Somac hjelper)

Endret av Jarmo
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (6 minutter siden):

Ser bra ut, jeg får litt magesyre av lammekjøtt, mer av pinnekjøtt. Holder meg unna men kan ta noen biter.(Somac hjelper)

Off jeg gruer meg til å bli eldre(no offence!) merker syren stiger i kroppen og jeg elsker pinnekjøtt :p verre for hvert år!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ble foodora hack her i dag, barnepizza ala Kebab og noen løkringer for å nå minstepris. Tror de hater meg, helt Lotto hva som kommer men jeg blir alltid mett og det smaker bra😂 hele 150 kroner for en liten pizza og en boks med løkringer. Manglet dog lovet pomfri og juice😂 sorry not sorry:p

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 time siden):

Lammestek på menyen her i dag også. Litt annet tilbehør, vi hadde ovnsbakte rotgrønnsaker og saus laget på kraft. 

Det er litt rester i kjøleskapet. Førstemann til mølla... 😎

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (1 time siden):

Favoritten min er Asparges, men det var for dyrt nå synes jeg, snart sesong da blir fersk asparges bunt for 20-30sek..

Brekkbønner er billig ferske her i Sverige hele året rundt.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

Favoritten min er Asparges, men det var for dyrt nå synes jeg, snart sesong da blir fersk asparges bunt for 20-30sek..

Brekkbønner er billig ferske her i Sverige hele året rundt.

Ja, se der, det var asparges.

Takk allikevel for det misforstaatte brekkboennetipset, jeg er alltid aapen for noe nytt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...