leticia Skrevet fredag kl 20:56 Del Skrevet fredag kl 20:56 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Yepp du må drikke vin Paulus sa du må ha lit vin for din mage Nei, verken alkoholen (eller kristendommen) kommer jeg til å prøve. Men kan gjerne utvide matrettene jeg spiser. Det blir lite variasjon dessverre. 2 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet fredag kl 21:03 Del Skrevet fredag kl 21:03 (endret) leticia skrev (8 minutter siden): Nei, verken alkoholen (eller kristendommen) kommer jeg til å prøve. Men kan gjerne utvide matrettene jeg spiser. Det blir lite variasjon dessverre. Man drikker ikke vin til maten, man nyter av vin som en del av helheten. Et glass over tid kan være nok. Men helt ok. Ditt liv, ditt valg Edit: mange gode viner uten alkohol. Endret fredag kl 21:05 av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet fredag kl 22:37 Del Skrevet fredag kl 22:37 leticia skrev (2 timer siden): Ikke alkohol i det hele tatt. (Fy meg, som faktisk er i Frankrike nå). Men jeg er ganske kresen i matveien også 😝 Kanskje jeg må skjerpe meg og prøve noe nytt denne gangen 🤭 Om du er Avholds så synes jeg du skal holde på den stilen... Kudos til deg, jeg liker vin til mat og kos, men jeg har venner som ikke tåler det også.. 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet fredag kl 22:38 Del Skrevet fredag kl 22:38 (endret) Jarmo skrev (2 timer siden): Kjøpt i Sverige? På Vinoteket klubben jeg er medlem av, tror de shippes fra Danmark... Bestilte en kasse over nett av ca parvis med forskjellige rødvin og to hvite og en spumante musserende vin. Endret fredag kl 22:39 av Gouldfan 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 00:28 Del Skrevet i går, 00:28 leticia skrev (3 timer siden): Nei, verken alkoholen (eller kristendommen) kommer jeg til å prøve. Men kan gjerne utvide matrettene jeg spiser. Det blir lite variasjon dessverre. Hehe 😊 ja matrettene må prøves ja lite variasjon her også 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet i går, 01:35 Del Skrevet i går, 01:35 Jarmo skrev (4 timer siden): Man drikker ikke vin til maten, man nyter av vin som en del av helheten. Et glass over tid kan være nok. Men helt ok. Ditt liv, ditt valg Edit: mange gode viner uten alkohol. Ja, jeg syns bare at all alkohol lukter / smaker vondt. Min last er cola zero / pepsi max 😅 Så får heller de som syns det er godt kose seg 😘 1 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet i går, 01:42 Del Skrevet i går, 01:42 (endret) Gouldfan skrev (3 timer siden): Om du er Avholds så synes jeg du skal holde på den stilen... Kudos til deg, jeg liker vin til mat og kos, men jeg har venner som ikke tåler det også.. Som nevnt til Jarmo over her så syns jeg det lukter / smaker vondt. Poenget hans (og ditt) er at man drikker det for å kose seg. Og jeg syns ikke det er noe kos, bare vondt 😄 Jeg har prøvesmakt forskjellige typer alkohol men ingen faller i smak, så da holder jeg meg heller unna dem😛 (Alltid greit med noen sånne som meg, som kan ta seg av bilkjøringen. Billigere å ta med seg ut også, når et måltid på McDonald's eller pizzarestaurant er mer verdsatt enn et måltid på en fancy restaurant) 😂 Endret i går, 01:43 av leticia skrivefeil 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet i går, 01:45 Del Skrevet i går, 01:45 Maskinfører skrev (1 time siden): Hehe 😊 ja matrettene må prøves ja lite variasjon her også 🩷 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden (endret) Maskinfører skrev (6 timer siden): Hehe 😊 ja matrettene må prøves ja lite variasjon her også Her ogsaa. Kommer ikke med saa mye her, for tiden, vil bare gjenta meg selv. Men greit aa hente inspirasjon her og noen gode tips, kommer det jo av og til. 🙂 Endret 19 timer siden av Karltorbj 2 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Bali i dag, med kylling-LÅRFILE. Mye saftigere enn brystfile. Jasminris seff og noe grønt, rød og gult rundt hele pakka. 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden leticia skrev (11 timer siden): 🩷 🩷 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Karltorbj skrev (10 timer siden): Her ogsaa. Kommer ikke med saa mye her, for tiden, vil bare gjenta meg selv. Men greit aa hente inspirasjon her og noen gode tips, kommer det jo av og til. 🙂 Ja det er ett fint sted og hente inspirasjon 😊 2 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Meksikanske kyllingfajitas (oppskrift) Fruen fant denne oppskriften, den måtte prøves. Ubetinget suksess! Neste gang skal vi begynne litt tidligere slik at kjøttet får ligge enda lenger i marinaden, det blir bare bedre. Spoiler 2 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Vi hadde nachos med kjøttdeig og taco krydder, og masse ost og mild taco saus og ikke minst en heftig hjemmelaget guacamole med masse ingredienser masse limesaft. Til dette hadde vi Cola zero. 1 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Pølse i brød 🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå