Hansien Skrevet torsdag kl 15:26 Del Skrevet torsdag kl 15:26 Slengte et biffstykke til marinering i går og skremte grillen i gang i dag. 3 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet torsdag kl 15:40 Del Skrevet torsdag kl 15:40 (endret) Makaroniform ala Jarmo. Bacon, pølser, kjøttdeig, purreløk, egg, makaroni osv. Link til google, ikke min deal men tips. Billig og godt. Best dagen etter, som regel.. https://www.google.com/search?sca_esv=d214253f9e079b85&sxsrf=AHTn8zoJkJlQ-ikstIwkwdrl_ATCbNoK1g:1744299360069&q=makaroniform&udm=2&fbs=ABzOT_DDfJxgmsKFIwrWKcoyw2Rf7ED7CYyDAoRz3agYVnoe8fykpaZ7DUvftSbUSpt9QrchZElrFZCH20WPMQyf25odjJU8FKKRMNWe7lC5WR8NvGw8mKMvDjAmOpN-gYFT8HQhEh7BNik19DfDYD4xzPK4CCBxJIa2wks4YsK9nOamn2ePvLp169_-Lhpur0LbM-WzzY8J&sa=X&ved=2ahUKEwijp_S95c2MAxViKBAIHYv9FQEQtKgLegQIExAB&biw=1184&bih=555&dpr=1.62 Endret torsdag kl 15:41 av Jarmo 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 15:43 Del Skrevet torsdag kl 15:43 Jarmo skrev (På 7.4.2025 den 20.15): Rista spiralloff, eggerøre, og gravlaks. Med rødløk og paprika. Hørtes godt ut 😀 1 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet torsdag kl 15:50 Del Skrevet torsdag kl 15:50 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hørtes godt ut 😀 Ja, jækla godt. Kiwi her har av og til både røykelaks og gravlaks til halv pris. Ikke utgått på dato men har et par dager til. Kjøper alt og fryser ned. Sennepsaus kler retten godt, bare tips.. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 15:52 Del Skrevet torsdag kl 15:52 Jarmo skrev (1 minutt siden): Ja, jækla godt. Kiwi her har av og til både røykelaks og gravlaks til halv pris. Ikke utgått på dato men har et par dager til. Kjøper alt og fryser ned. Sennepsaus kler retten godt, bare tips.. Ja Røykelaks og gravlaks er godt det ja sennepssaus passer til det 😀 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet torsdag kl 16:19 Del Skrevet torsdag kl 16:19 Lat, så porsjonspakkning med lasagne og salat med dressing og raspet ost. 1 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet torsdag kl 18:07 Del Skrevet torsdag kl 18:07 Fiskekaker, kokte poteter og råkostsalat. Jeg har blitt foreldrene mine. 1 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet fredag kl 10:59 Del Skrevet fredag kl 10:59 :utakt skrev (16 timer siden): Fiskekaker, kokte poteter og råkostsalat. Jeg har blitt foreldrene mine. Jeg ser ikke problemet, det der er jo godt. 1 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 16:58 Del Skrevet fredag kl 16:58 Rødspette med pommes frites og remulade. 🐟🍟 1 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet fredag kl 17:03 Del Skrevet fredag kl 17:03 Inspirert av @:utakt, Fiskekaker i brun saus med poteter og kålstuing! 😋😋 2 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet fredag kl 17:34 Del Skrevet fredag kl 17:34 Ble en knallgod bratwurst og pommes frites på Gusticus sørvest i Tyskland i dag. Tyskerne kan virkelig kunsten med gode, varme pommes frites, det skal de ha 👍 (Sorry, for manglende bilde, maten ble spist uten at jeg tenkte på det) 😅 4 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet fredag kl 18:13 Del Skrevet fredag kl 18:13 Duriello skrev (1 time siden): Inspirert av @:utakt, Fiskekaker i brun saus med poteter og kålstuing! 😋😋 Ja, det glemte jeg å nevne, vi hadde også brun saus til! I dag var jeg alene, så da juksa jeg og kjøpte "Fersk og ferdig" tikka masala. Det luktet hvertfall indisk. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet fredag kl 19:05 Del Skrevet fredag kl 19:05 (endret) Idag var det kjempegod middag. Entrecote, ovnsbakt potetskiver og gulrot med timian, og norsk berneause (pose med smør) og stekte champinjonger og smørstekt nydelig asparges med sitronsaft. En rød vin fra vinklubben, fransk "Château d'Agel Les Bonnes Limited Edition Reserve 2024" Det måtte limes inn lol 😂. Nå lytter jeg på nye hodetelefonene og tar et lite glass rom. Endret fredag kl 19:06 av Gouldfan 1 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:09 Del Skrevet fredag kl 19:09 Mannen med ljåen skrev (2 timer siden): Rødspette med pommes frites og remulade. 🐟🍟 Fish and chips da 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:13 Del Skrevet fredag kl 19:13 :utakt skrev (På 9.4.2025 den 20.36): Stekt kjøttpølse med hjemmelaget potetstappe og kokte grønnsaker i dag. Kålstuing hadde passet ved siden av 😊 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet fredag kl 19:26 Del Skrevet fredag kl 19:26 Gouldfan skrev (20 minutter siden): Idag var det kjempegod middag. Entrecote, ovnsbakt potetskiver og gulrot med timian, og norsk berneause (pose med smør) og stekte champinjonger og smørstekt nydelig asparges med sitronsaft. En rød vin fra vinklubben, fransk "Château d'Agel Les Bonnes Limited Edition Reserve 2024" Det måtte limes inn lol 😂. Nå lytter jeg på nye hodetelefonene og tar et lite glass rom. Så godt ut (bortsett fra vinen) 😘 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet fredag kl 19:45 Del Skrevet fredag kl 19:45 leticia skrev (18 minutter siden): Så godt ut (bortsett fra vinen) 😘 Liker du ikke vin? Eller alkohol i det hele? Nysgjerrig. 1 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet fredag kl 19:52 Del Skrevet fredag kl 19:52 Gouldfan skrev (47 minutter siden): Château d'Agel Les Bonnes Limited Edition Reserve 2024 Kjøpt i Sverige? 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet fredag kl 19:56 Del Skrevet fredag kl 19:56 Gouldfan skrev (8 minutter siden): Liker du ikke vin? Eller alkohol i det hele? Nysgjerrig. Ikke alkohol i det hele tatt. (Fy meg, som faktisk er i Frankrike nå). Men jeg er ganske kresen i matveien også 😝 Kanskje jeg må skjerpe meg og prøve noe nytt denne gangen 🤭 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 20:46 Del Skrevet fredag kl 20:46 leticia skrev (49 minutter siden): Ikke alkohol i det hele tatt. (Fy meg, som faktisk er i Frankrike nå). Men jeg er ganske kresen i matveien også 😝 Kanskje jeg må skjerpe meg og prøve noe nytt denne gangen 🤭 Yepp du må drikke vin Paulus sa du må ha lit vin for din mage 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå