Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:46 Del Skrevet tirsdag kl 12:46 Kebab fra Jafs 😀 3 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet tirsdag kl 12:52 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Kebab fra Jafs 😀 Saa god ut den. ☺️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 13:03 Del Skrevet tirsdag kl 13:03 (endret) Karltorbj skrev (12 minutter siden): Saa god ut den. ☺️ Det var den også 😀 dressingen smaker bare rømme da Endret tirsdag kl 13:05 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet tirsdag kl 14:17 Del Skrevet tirsdag kl 14:17 Hamburgere med pitabrød, seff med masse tilbehør. Driver litt med utearbeidet til våren så bruker ikke så mye tid til matlaging nå. Har uteterasse med tak over det halve, ca 17-18 kvm under tak, nye møbler, nytt golvbelegg.(grått kunstgress) TV 55" og lydanlegg skal på plass igjen. Osv. Åpner utebaren til helg. 1 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 14:21 Del Skrevet tirsdag kl 14:21 Polentagrøt med kanel, masse rosiner og litt First Price stekemargarin pga. tomt for smør. 1 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet i går, 14:25 Del Skrevet i går, 14:25 Chana dal igjen. Med kyllingpølse, chili, løk, red curry paste osv. Og kaffe. 🥰 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Fiskegrateng, kokte poteter og råkostsalat i dag. 2 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden :utakt skrev (39 minutter siden): Fiskegrateng, kokte poteter og råkostsalat i dag. Nå ble jeg fysen på det, hvilken type? Evt hjemmelaget? 😋 1 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Den forrige frosne fiskergrateng varianten, jeg kjoepte, for en god stund siden, var latterlig. Er det noen av de frosne variantene, for tiden, som er brukenes? 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Duriello skrev (17 minutter siden): Nå ble jeg fysen på det, hvilken type? Evt hjemmelaget? 😋 Klassikeren fra Findus, "God gammeldags fiskegrateng". De andre typene syns jeg har feil blandingsforhold mellom fisk, makaroni og saus. Spoiler 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden :utakt skrev (5 minutter siden): Klassikeren fra Findus, "God gammeldags fiskegrateng". De andre typene syns jeg har feil blandingsforhold mellom fisk, makaroni og saus. Vis skjult innhold Mye enig der ja. Har du testet Lofoten sin? https://oda.com/no/products/30929-lofoten-fiskegrateng/ Stiv på pris, men meget god. (Min mening) 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Duriello skrev (6 minutter siden): Mye enig der ja. Har du testet Lofoten sin? https://oda.com/no/products/30929-lofoten-fiskegrateng/ Stiv på pris, men meget god. (Min mening) Usikker. Kanskje jeg har kjøpt den hvis det har vært utsolgt for den vanlige Findusen, jeg husker ikke. Nå høres jeg ut som en virkelig fiskegratengentusiast, jeg er egentlig ikke det altså. 😅 Men minsten ville ha det til middag, og det er et helt greit valg. 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå