Iterion Skrevet torsdag kl 18:52 Del Skrevet torsdag kl 18:52 (endret) Hjemmelaget blomkålsuppe med litt chili, toppet med parmesan og baconbiter 😋 Fått seriøst helt dilla på den suppa, legger i noen dråper med en veldig god extra virgin olivenolje også. Par varme loffskiver ved siden av. Endret torsdag kl 19:06 av Iterion skriveleif 1 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 19:00 Del Skrevet torsdag kl 19:00 Duriello skrev (17 minutter siden): Dersom du noen gang befinner deg på svensk side av grensen, så kan jeg anbefale denne. https://www.dafgards.se/sv/Mat-för-en/Med-Mannerström/Lyxlasagne/p/4098 Samme firmaet som står bak Billy's, og den der er god! (Til frossen/microlasagne å være) De har det i Sverige ja 😀 ja det tviler jeg ikke på Takk takk 😀 meget sjelden jeg er i Sverige er så dritt lei Bastø Ferja tok den annen hver helg i 13 år 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet torsdag kl 19:16 Del Skrevet torsdag kl 19:16 (endret) Salvesen. skrev (2 timer siden): Jeg vet jeg får mange folk på nakken, men toro lasagne er den beste lasagnen😂 Jeg skjønner Lasagne er litt komplisert, jeg klarer det ikke selv og det tar litt tid. Men jeg er veldig glad for at kona er kokk og kan ordentlig Lasagne. Den prosesserte maten i Sverige synes jeg oftest er horribel Majones på glass som liksom skal være ekte huff, samt at jeg idag måtte helt til Nordby for å få ekte brød fra Råde Bakeri. Jeg klarer ikke svensk brød, jeg spiser ikke så mye brød, men om jeg skal ha litt kveldsmat så blir det en skive med ost eller lignende. Jeg vet ikke hvordan Toro lasagne er, generelt er jeg glad i mye Toro men også Rema og First Price produktene.. Dvs når du ikke har tid eller tør lage en saus eller suppe. Men det er viktig at man tweaker ferdigmat om man kan... Med rester og lignende, det blir så mye bedre. I tomatsuppe pleier vi å ha kokte egg.. I mye lignende mat så bedres opplevelsen meget om man har i litt egne rester osv pølsebiter feks osv eller kjøttbiter. Og om du kjøper soppsuppe basert på Feks champinjong, så MÅ du skive noen champinjong og steke og ha i. De tørkede soppene er ikke all verden, og da har du en basis ok saus som blir mye bedre med ekte fersk sopp. Endret torsdag kl 20:15 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 20:37 Del Skrevet fredag kl 20:37 Litt lasagne-rester i microen, ost og knekkebrød etterpå fordi det var så lite lasagne igjen. Nå blir det lenge til neste gang med denne retten. Men du verden så godt! 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet lørdag kl 17:17 Del Skrevet lørdag kl 17:17 (endret) Betasuppe(Toro) med brød. Suppen fikk noe ekstra som små kjøttboller og 2 stk småhakka grillpølser pluss en liten pakke med kjøttbuljong. Godt ble det og Endret lørdag kl 17:18 av Jarmo 2 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet lørdag kl 21:01 Del Skrevet lørdag kl 21:01 Hadde denne gryta her. Bortsett fra busken til pynt på toppen. 1 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Pizza med kjøttdeig og løk. Anbefaler pinsa for pizzabunn. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Grandiosa med kjøtt og løk. Gyros og ekstra ost på toppen. Njam, njam.. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden :utakt skrev (19 timer siden): Hadde denne gryta her. Bortsett fra busken til pynt på toppen. Ser godt ut ja.. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Jarmo skrev (26 minutter siden): Ser godt ut ja.. https://vegetarentusiast.no/one-pot-pasta-a-la-mexico-fra-en-skikkelig-digg-kokebok-2/ Her er oppskriften hvis du vil prøve. Det står vegetardeig, jeg pleier bare bruke vanlig karbonadedeig. Steker den som vanlig i stekepanne og hiver oppi gryta mot slutten. Enkelt å lage, veldig godt! 2 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden :utakt skrev (1 minutt siden): https://vegetarentusiast.no/one-pot-pasta-a-la-mexico-fra-en-skikkelig-digg-kokebok-2/ Her er oppskriften hvis du vil prøve. Det står vegetardeig, jeg pleier bare bruke vanlig karbonadedeig. Steker den som vanlig i stekepanne og hiver oppi gryta mot slutten. Enkelt å lage, veldig godt! Takker, skal prøves 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden :utakt skrev (9 minutter siden): https://vegetarentusiast.no/one-pot-pasta-a-la-mexico-fra-en-skikkelig-digg-kokebok-2/ Her er oppskriften hvis du vil prøve. Det står vegetardeig, jeg pleier bare bruke vanlig karbonadedeig. Steker den som vanlig i stekepanne og hiver oppi gryta mot slutten. Enkelt å lage, veldig godt! Bokmerket nå, ser digg ut! 2 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Når ungdommen får bestemme. Så ble søndagsmiddagen Barilla spaghetti med et glass Rema pastasaus og kjøttkaker, ikke små kjøttboller. Tilsatt en most halv hvitløk. Endret 12 timer siden av Simen1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Simen1 skrev (4 minutter siden): Når ungdommen får bestemme. Så ble søndagsmiddagen Barilla spaghetti med et glass Rema pastasaus og kjøttkaker, ikke små kjøttboller. Tilsatt en most halv hvitløk. Så godt ut Elsker spagetti 😀 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå