Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Hjemmelaget blomkålsuppe med litt chili, toppet med parmesan og baconbiter 😋 Fått seriøst helt dilla på den suppa, legger i noen dråper med en veldig god extra virgin olivenolje også. Par varme loffskiver ved siden av. 

IMG_4647.jpeg

Endret av Iterion
skriveleif
  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Duriello skrev (17 minutter siden):

Dersom du noen gang befinner deg på svensk side av grensen, så kan jeg anbefale denne.

https://www.dafgards.se/sv/Mat-för-en/Med-Mannerström/Lyxlasagne/p/4098

Samme firmaet som står bak Billy's, og den der er god! (Til frossen/microlasagne å være)

De har det i Sverige ja 😀 ja det tviler jeg ikke på Takk takk 😀 meget sjelden jeg er i Sverige er så dritt lei Bastø Ferja tok den annen hver helg i 13 år 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 timer siden):

Jeg vet jeg får mange folk på nakken, men toro lasagne er den beste lasagnen😂

Jeg skjønner Lasagne er litt komplisert, jeg klarer det ikke selv og det tar litt tid.

Men jeg er veldig glad for at kona er kokk og kan ordentlig Lasagne.

Den prosesserte maten i Sverige synes jeg oftest er horribel Majones på glass som liksom skal være ekte huff, samt at jeg idag måtte helt til Nordby for å få ekte brød fra Råde Bakeri.

Jeg klarer ikke svensk brød, jeg spiser ikke så mye brød, men om jeg skal ha litt kveldsmat så blir det en skive med ost eller lignende.

Jeg vet ikke hvordan Toro lasagne er, generelt er jeg glad i mye Toro men også Rema og First Price produktene.. Dvs når du ikke har tid eller tør lage en saus eller suppe.

Men det er viktig at man tweaker ferdigmat om man kan... Med rester og lignende, det blir så mye bedre. I tomatsuppe pleier vi å ha kokte egg.. I mye lignende mat så bedres opplevelsen meget om man har i litt egne rester osv pølsebiter feks osv eller kjøttbiter.

Og om du kjøper soppsuppe basert på Feks champinjong, så MÅ du skive noen champinjong og steke og ha i. De tørkede soppene er ikke all verden, og da har du en basis ok saus som blir mye bedre med ekte fersk sopp.

Endret av Gouldfan
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...