Gouldfan Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Kantarellsaus reduseres i fløte mmmm. Saus ferdig på bare litt tid. Endret 6 timer siden av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Da ble det servering Istad. Som sagt fløtesaus er kjempelett, bare litt smør og ingredienser og steke om du har sopp i og helle i litt og litt fløte i ca 2-3 omganger og krydre med salt og pepper litt buljong eller kraft, og Maismel i bittelitt vann til tykkelse. Ferdig kokt på lav varme på 5-10 minutter. Endret 3 timer siden av Gouldfan 1 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Pasta med ostesaus (Toro...), stekt kylling og salat ved siden av. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden En ekstra middag til kveldsmat: HHOSPV (Halvthornmedostskinkapiffivarmt) 1 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Simen1 skrev (5 timer siden): Mandag og tirsdag ble det kyllingfilet, bretagnesaus, quinoa og salat tilbehør. Prøvd kylling med rosepeppersaus? Jeg personlig bruker ikke vanlig brystfile, kun lårfile som er noe saftigere. Men som sagt, smak og behag. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Mannen med ljåen skrev (7 minutter siden): En ekstra middag til kveldsmat: HHOSPV (Halvthornmedostskinkapiffivarmt) Nom! Frøhorn med ost og skinke var bankers hver gang jeg var med på kafé som barn. Frøhorn og en boks med Kjeft. Gode greier. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Mannen med ljåen skrev (14 minutter siden): En ekstra middag til kveldsmat: HHOSPV (Halvthornmedostskinkapiffivarmt) Gode minner i fra UiS😍 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lenge siden jeg gikk på videregående, men har lekt med tanken på å stikke innom kantina og kjøpe HHOSPV med Litago for gamle dagers skyld. Denne laget jeg selv. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå