Jarmo Skrevet søndag kl 18:59 Del Skrevet søndag kl 18:59 Simen1 skrev (12 minutter siden): Det hadde bare vært hyggelig om du kom hit på middag.. Skjul innhold Ekte navnet ditt er vel ikke Hannibal Lecter? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet søndag kl 19:15 Del Skrevet søndag kl 19:15 Neida, slapp av, jeg er bare en helt vanlig hjemmekokk med litt spennende bakgrunn. Kom til landsbyen min så skal du få se. Spoiler 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 21:55 Del Skrevet mandag kl 21:55 (endret) Taco med kjøttdeig med tacokrydder (sånne poser som koster ca. 3 kroner på Rema), isbergsalat, rødløk, tortilla, taco-tubs, revet gulost, agurk, tomat, paprika, rømme, mais og tacosaus. Nei, vi bruker ikke guacamole. Endret tirsdag kl 01:17 av Mannen med ljåen 1 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 10:59 Del Skrevet tirsdag kl 10:59 Cheeseburger! 🍔 Med protein-burgerbrød, dressing, crispisalat og sprøstekt løk. Brødet gikk ut i januar, så det var på tide. 2 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet tirsdag kl 13:02 Del Skrevet tirsdag kl 13:02 (endret) Toro spinatsuppe, en kyllingbuljongbit. gulerotbiter, purreloek, poelsebiter og tre baater med hvitloek. Mandelpoteter og Kiwi sitt "Bakerens utvalgte" speltbroed ( anbefales ) med smoer paa, ved siden av. Staar og setter seg naa, har ikke smakt paa det enda. To kokte egg ogsaa, de glemte jeg. Endret tirsdag kl 13:07 av Karltorbj 4 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet tirsdag kl 13:52 Del Skrevet tirsdag kl 13:52 (endret) Karltorbj skrev (6 timer siden): Toro spinatsuppe, en kyllingbuljongbit. gulerotbiter, purreloek, poelsebiter og tre baater med hvitloek. Mandelpoteter og Kiwi sitt "Bakerens utvalgte" speltbroed ( anbefales ) med smoer paa, ved siden av. Staar og setter seg naa, har ikke smakt paa det enda. To kokte egg ogsaa, de glemte jeg. Smakte veldig godt, men ertersuppen, med samme fremgangsmaaten, er jo vinneren da. Det som er kult med spinatsuppen, er at den har det samme som tomatsuppen, det er godt med egg i. Suppeegg, skal vaere faste, men ogsaa bloete. ha de i, paa oppkokingen, med salt i vannet og 6 min koking og rett i kaldt vann til avkjoeling, stoppe kokeprosessen. Da blir det perfekte suppeegg. Endret tirsdag kl 19:39 av Karltorbj 2 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet tirsdag kl 19:23 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 Kjøpte en grillet kylling på Meny og laget kyllingsalat i dag. 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet tirsdag kl 19:35 Del Skrevet tirsdag kl 19:35 Vårruller med kinasaus. 3 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet tirsdag kl 20:10 Del Skrevet tirsdag kl 20:10 :utakt skrev (44 minutter siden): Kjøpte en grillet kylling på Meny og laget kyllingsalat i dag. Den pleier jeg aa koke ris og karrysaus, med eple til. 1 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 15:39 Del Skrevet onsdag kl 15:39 Chana dal curry med pølse, uten tyrkisk yoghurt denne gangen. Laget så stor porsjon på søndag at resten ble fryst. Varmet i microen på jobb. Og noen hadde laget vafler. 🥞 3 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet onsdag kl 18:17 Del Skrevet onsdag kl 18:17 I dag ble det denne fiskeformen. https://www.godfisk.no/oppskrifter/orret/ovnsbakt-orret-med-hvitloksgronnsaker/ Balsamicoeddik er undervurdert! 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet onsdag kl 19:02 Del Skrevet onsdag kl 19:02 Potetstappe, karbonader med tilbehør/grønnsaker med et stort glass vann. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Salat fra salatbaren på Rema. Isberg, Ruccola, kylling, mais, løk, ost, skinke og cæsarsalat. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå