:utakt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Burger her også, men fiskevarianten. Lofoten fiskeburger på grovt burgerbrød. Klassikeren når vi egentlig ikke har tid til å lage mat. 2 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden :utakt skrev (Akkurat nå): Burger her også, men fiskevarianten. Lofoten fiskeburger på grovt burgerbrød. Klassikeren når vi egentlig ikke har tid til å lage mat. Jada, vi lager fiskeburgere her også, hver type ca 1-2 ganger pr. mnd. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden :utakt skrev (På 21.7.2024 den 19.25): Risgrøt! I godt over 25 grader! Du er ikke riktig! 😂 Jeg er heller ikke helt riktig som drikker iskald smoothie midt på vinteren. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ble "autentisk" Carbonara her i Zurich i dag, til en blodig pris 😂 +en liten salat av tomater og oliven. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lagt om til pescovegetarisk så idag spiste jeg laksefilet, grønnkål, spinat, champignon, cherrytomat, valnøttkjerner, gulrøtter, rødbeter og løk. 1 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Laget nettopp cowboy-frokost til ettermiddagsmat, siden suppa tidligere på dagen kanskje best teller som lunch. Måtte prøve den nye steikepanna. Altså tomatbønner, stjernebacon, møllehjul som var gått ut på dato og egg som også var gått ut på dato. Må få litt rullering i nødlageret. Og billig, svart pulverkaffe fra Rema. Ikke gourmet, men helt grei. Yeehaw! 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Gaea skrev (35 minutter siden): Jeg er heller ikke helt riktig som drikker iskald smoothie midt på vinteren. Slår ikke to tenåringer jeg møtte ute på gata her tidligere i vinter. Ti kuldegrader og vind. Åpen jakke, uten noe på hodet, og de gikk og spiste is. Endret 1 time siden av :utakt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå