:utakt Skrevet søndag kl 14:47 Del Skrevet søndag kl 14:47 I dag blir det medisterkaker, poteter, rødkål, gulrøtter og brun saus. Egentlig er jeg greit ferdig med julemat, men vi kom på at vi hadde kjøpt en pakke medisterfarse som måtte stekes opp snart ... 2 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 14:50 Del Skrevet søndag kl 14:50 Spiste kun brødskiver med godt pålegg igår, regner med det blir det samme idag. Om jeg da ikke gidder grave fram en big one fra bunnen av fryseren. 1 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 15:18 Del Skrevet søndag kl 15:18 (endret) Türkiye med Waldorf-salat Jeg etterkommer president Erdogans ønske angående navnebytte. Endret søndag kl 15:18 av Mannen med ljåen 1 1 Lenke til kommentar
bakoversalto Skrevet søndag kl 15:26 Del Skrevet søndag kl 15:26 (endret) 18 nuggets fra mcdonalds, er det kvalmeste måltidet jeg har hatt på lenge, tåler bbq sausen dårlig ass hadde en deilig kebab igår som faktisk var mindre kvalmt Endret søndag kl 15:27 av bakoversalto 1 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Karltorbj skrev (På 4.1.2025 den 22.28): Toro peppersaus med ei blokk, med Toro kyllingbuljong, hvitloek og stekt kjoettdeig. Mandelpoteter og erterstuing ( heimelaga ) med chili og honning. Tror jeg maa komme med en advarsel her. Den var virkelig god, men ble veldig hard for magen, den erterstuingen. Endret 13 timer siden av Karltorbj 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Wienerpølser i brød i dag, med en liten dæsh smoky chipotle ketchup. 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Wienerpølser i brød i dag, med en liten dæsh smoky chipotle ketchup. Kjempegodt, veldig enkelt og raskt. Kun ei gryte med litt varmt vann og thats it. 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Karltorbj skrev (2 minutter siden): Kjempegodt, veldig enkelt og raskt. Kun ei gryte med litt varmt vann og thats it. Slenger alltid en buljongterning oppi, men ja, enkelt og digg. Digg den ketchupen og, men den egnet seg ikke helt på wienerpølse, bedre på burger. 😅 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Duriello skrev (4 minutter siden): Slenger alltid en buljongterning oppi, men ja, enkelt og digg. Digg den ketchupen og, men den egnet seg ikke helt på wienerpølse, bedre på burger. 😅 Buljong er sikkert fint. En slakter raadet meg, til aa ha litt salt i, naar jeg trakk poelser. Mer luksus, din variant. 😀 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå