Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Duriello skrev (1 time siden):

Hvor mye tar de for en kilo?

(Tenker hovedsaklig på link 2)

Skal sjekke ut priser til kommende uka. Vanlig porsjon for vanlig mannfolk er ca 150-200 gram, kommer litt an på tilbehør ved siden av. Men siden du er ca. 190 høy så ta minst 200 gram. Mektig kjøtt :)

Endret av Jarmo
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (1 time siden):

Takker for svar @Salvesen. og @Jarmo👍

Blir nok ikke i påsken, men har nå en indikasjon på ståa. Mulig man ryker på en bedre middag når det er bursdagstid. 😋

Du kan trene med godt marmorert Entrecote i mellomtiden, steiker du for mye med høy varme over tid så får du skosåler til middag.

Eller kjøp litt lavere klassifiserte koteletter til lavere pris. 

Søk mer på google, det er kunst å tilberede Wagyu på riktig måte, med tilbehør som passer til kjøttet.( husk å lære deg Japansk språk)

^-^

Endret av Jarmo
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Vi hadde den jeg har snakket varmt om Ovnsbakt halv Lakseside dekt med pesto og i bunn gressløk i lange rull kutt og sukkini grønnsaker usikker på hvordan den grønnsak staves og fersk fettuccine pasta til 20 kr pakke og smør og olivenolje men mye mindre enn i spagetti ellers kladder det seg, less is more i den og i Tagliatelle som ligner.

Og jeg liker litt presset sitron over pesto laksen.

Jeg drakk litt mer hvitvin en jeg pleier, vanligvis under en halv flaske, men vi knertet en flaske hvitvin til under 11% til maten.

Var koselig, nå ser vi Scorpion King i 4k i stuekinoen.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (48 minutter siden):

Åhh bruker du ikke sånn Sopps ? 😀

Vi bor i Sverige og bruker et merke med ekstra fiber Kungsörnen pga at barnet er veldig glad i spagetti. 

Den er veldig god og bra kvalitet.

I Norge synes vi First price og Sopps var best. Vi liker ikke Barillia, vel pesto deres er bra. Men det er smak og behag.

Men vi lager sausen fra bunnen av med helst rettelse Mutti hermetiske tomater, løk og hvitløk og peppersaus, salt og pepper og kjøttdeig helst av bra kvalitet.

Nå bruker vi denne..

17428294112006902680304283427508.thumb.jpg.f6cb86070f3f6e4e6236d67023bf6c39.jpg

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...