Duriello Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Hjemmelagde fiskekaker med brun saus, poteter, gulrot og kålstuing. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. juli Rapporter Del Skrevet 21. juli I dag var jeg flink som sto i mot suget etter å bestille pizza, og heller stekte de fiskefiletene jeg hadde forberedt. Det fristet ikke veldig i varmen. Ble tatt litt på senga av temperaturen i dag. Ørretfilet med tandoorikrydder, salat ved siden. 1 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 21. juli Rapporter Del Skrevet 21. juli Her blir det nytrekt torsk med familien. Ivrig avkom som fisker som noen helter i ferien 🙂 1 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. juli Rapporter Del Skrevet 21. juli Entern skrev (41 minutter siden): Risgrøt 😊 Risgrøt! I godt over 25 grader! Du er ikke riktig! 😂 3 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juli Rapporter Del Skrevet 21. juli :utakt skrev (8 minutter siden): Risgrøt! I godt over 25 grader! Du er ikke riktig! 😂 Jeg skal ærlig innrømme at jeg ble rimelig slått ut 😵😵💫🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Svinefilet, ovnsbakte grønnsaker og peppersaus. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. juli Rapporter Del Skrevet 31. juli Kyllinggryte med kikerter, tomat og spinat. https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/kyllinggryte-med-kikerter-tomat-og-spinat/ 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Fiskesuppe i dag. https://kiwi.no/oppskrifter/tema/velg-sunt/fiskesuppe-med-laks-lettsaltet-torsk-og-basilikum/40896 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august Måtte spandere pizza på leietaker/sambo da han sto på fagprøve idag. Så da ble det sånn. 😅 2 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august (endret) Vi gikk for pølsegryte i dag. Det blir det samme i morgen, vi klarte bare halve formen i dag. Endret 22. august av :utakt 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september Lenge siden sist! I dag hadde vi Toro kjøttsuppe. Hadde oppi en haug med rotgrønnsaker og biffstrimler. Godt på en kald høstdag. Jeg har en mistanke om at det blir mye rotgrønnsaker, beter og lammekjøtt framover. 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september Jegergryte m elgkjøtt og ris. (Skulle ha poteter til men når potetene butikken solgte var råttne så...) 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Fjordland skinkestek. Helt greit om man først går for ferdigmat. 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober :utakt skrev (15 minutter siden): Fjordland skinkestek. Helt greit om man først går for ferdigmat. Til ferdigmat å være så er jo fjordland ganske bra greier. Dagens middag, hjemmelagde kjøttbullar med potetgrateng. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober (endret) Prøvde meg på en spicy kyllingwrap i dag. Laget med 400g kyllingstrimler og grove tortillalefser. Marinade: - 3 hvitløksfedd - 2 teskje paprikakrydder - 1 teskje løkpulver - 1 tesje chiliflak - 1 teskje salt - 1 teskje pepper - Sitronjuice fra fersk sitron Spicy dressing: - 100g gresk yoghurt - 30g Sriracha - 1 hvitløksfedd - finhakket persille - sitronjuice - halv teskje salt - halv teskje pepper Tilbehør: - Isbergsalat - Tomat - Mais - Skulle vært rødløk, men løken var ødelagt Endret 6. oktober av Styrmann Smisk 3 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. oktober Rapporter Del Skrevet 11. oktober Tacofredag er taco, men vi gikk for tacosuppe og ikke den klassiske i dag. Den suppa er utrolig god! https://trinesmatblogg.no/recipe/vegetarisk-tacosuppe/ 2 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. oktober Rapporter Del Skrevet 17. oktober Grønnsaksuppe og rundstykker 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå