Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 I dag har Cassidy Tvillingene spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds til middag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Dubious skrev (2 minutter siden): Pizza og rødvin. Fin fin combo det! Ble pizza på meg idag også, men ute da så ble ikke noe rødvin ved siden av 😋 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kjekjøtt med grønnsaker og rødvin, nam nam Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ytrefilet med soppstuing, fløtegratinerte poteter, Bearnaise og en god Pinot Noir her i dag. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Her ble det nachos med salsa, rømme og guacamole. Masse hvitløk, chili og jalapeno. Det er rett og slett sinnsykt digg 😅 1 Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Thaisuppe-pose fra Rema 1000, helt grei på smak, men innså at en må ha noe atåt. Tørt rundstykke gjorde ikke noe positiv forskjell. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 «Hjemme alene-middag» i dag: egg og bacon…… Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Tok en "Bertel Haarder" og spiste risengrynsgrøt til middag idag. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ørret med ostesaus, pasta og erter 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 :utakt skrev (13 minutter siden): Ørret med ostesaus, pasta og erter Ååh hørtes digg ut! Toro lasagne i microen 😥 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Vi må begynne med bilder av middagene fra nå av folkens! 😁 Ble stekt laks på meg idag med kokte poteter og Nagela salat ved siden av 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 I dag har Cassidy Tvillingene hatt kyllingsalat til middag, og vi har drukket vann til.🍗🍗🍗🍗🥗🥗💧💧 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Iterion skrev (19 minutter siden): Vi må begynne med bilder av middagene fra nå av folkens! 😁 Ble stekt laks på meg idag med kokte poteter og Nagela salat ved siden av Jeg er ikke den generasjonen som tar bilde av maten min. Ett sted går grensa. 😂 2 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 :utakt skrev (36 minutter siden): Jeg er ikke den generasjonen som tar bilde av maten min. Ett sted går grensa. 😂 Haha ser den. Men husk at bilder sier mer enn tusen ord 😛 Tar ikke bilder av hverdagsmat hver dag jeg heller altså, men akkurat i en tråd som dette føler jeg det hadde vært nice Jeg kommer nok til å begynne med det fremover 😁 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Svinestek, grillede rotgrønnsaker, peppersaus og hjemmelaget potetstappe - rester fra søndag. Melder meg på tråden for å få noen drypp av inspirasjon nå og da, og komme på ting jeg vanligvis ikke tenker på. Jeg har ikke noe i mot å se andre poste bilder av maten, men kommer neppe til å poste bilder selv. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Det er mer interessant å se hva dere egentlig fikk - enn hva reklamen lovet dere. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Simen1 skrev (7 minutter siden): Svinestek, grillede rotgrønnsaker, peppersaus og hjemmelaget potetstappe - rester fra søndag. Melder meg på tråden for å få noen drypp av inspirasjon nå og da, og komme på ting jeg vanligvis ikke tenker på. Jeg har ikke noe i mot å se andre poste bilder av maten, men kommer neppe til å poste bilder selv. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Det er mer interessant å se hva dere egentlig fikk - enn hva reklamen lovet dere. Cassidy Tvillingene skal prøve å huske det til neste gang.😉😉 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hjemmelagde kyllingnuggets, med ris, sweet chillisaus og salat. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 I dag har Cassidy Tvillingene hatt kylling og ris til middag, og vi har drukket vann til.🍗🍗🍗🍗🍚🍚💧💧 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå