Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Ska ha nytt design, og det står mellom disse to fargene (omtrent hele siden skal dannes utifra disse to fargene) ; Fargene er; #CCCCCC #333333 Hvilken er best/ser finest ut/er roligst ? Endret 16. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den med svart bakgrunn virker tydeligere og roligere om man skal si det slik Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Det synes jeg også.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 litt meir farger hadde ikkje skada, men skal det nå stå om de to så støtter eg den med svart bakgrunn Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ingen er alternativene er pene eller rolige. Skal jeg velge, ville jeg valgt den lyse med mørk skrift. Enkelt og greit fordi det er mest lesbart. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 ColorMatch likte de to sammen vertfall.. Forslag til farger da..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ingen er alternativene er pene eller rolige. Skal jeg velge, ville jeg valgt den lyse med mørk skrift. Enkelt og greit fordi det er mest lesbart. enig. Liker ikke mørke bakgrunner. Kanskje litt lite kontrast på den lyse bakgrunnen (ja jeg vet det er samme fargecombo, men det har en annen effekt med lys bakgrunn enn mørk) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skulle jeg valgt en av de to, ville jeg valgt den nederste. Men så er jo jeg huge fan av mørke farger dah... Prøv med fontfarge #F0F0F0. Colormatch er no dritt. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Svart skrift, lyseblå bakgrunn Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg synes en lysere blaafarge med en hvit\graa skriftfarge er ganske pent aa se paa, gir en bra kontrast. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Har bestemt meg for en mørk bakgrunn med lysere skrift. Kan vel egentlig lukke tråden. </tråd> Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) vel den med mørsk bakgunn var vel best...men om du skal bruke de på siden burde du ha et litet innslag av f.eks rød eller noe for å skape en liten kontrast så det ikke blir så "kjipt"... men jepp den med mørk bakgrunn og lys skrift var mye bedre en den med lys bakgrunn og svart skrift for den var rett og slett stygg... vel nå så ikke jeg at threaden var ferdig men men... Endret 18. desember 2003 av Prowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå