Gå til innhold

Kan man forvente prisdropp på forrige iphone X modell etter ny lanseringen?

Borger___

Anbefalte innlegg

Å betale 8-9000 kr for en mobil med en LCD skjerm med 720p er helt hinsides all fornuft. De markedsfører den som "liquid retina", men er egentlig en skjerm med samme teknologi som ble brukt i iPhone 4 fra 2010..

Det kan man gjerne si, men vil man ha iPhone er alternativet å kjøpet en X, eller evt. kjøpe en brukt og eldre telefon. Xr er langt mer fremtidsrettet på alle andre områder enn andre iPhoner. Skal man ha iPhone er det ikke relevant hva en Android-mobil koster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan man gjerne si, men vil man ha iPhone er alternativet å kjøpet en X, eller evt. kjøpe en brukt og eldre telefon. Xr er langt mer fremtidsrettet på alle andre områder enn andre iPhoner. Skal man ha iPhone er det ikke relevant hva en Android-mobil koster.

Ja, og jeg har ikke trukket inn android. Men er faktisk helt søkt å kjøpe en iPhone XR med den skjermen den har. Man kan ikke la Apple holde kundene sine for narr. Det er snakk om en "budsjettmodellen" til nesten 9000 kr for 64gb, og 10 500 kr for 256gb.. Ikke nok med det, denne budsjettmodellen har en helt forjævlig skjerm fra 2010. Helt sykt å skulle kjøpe en mobil for 9-10 000 kr med en 720p LCD skjerm. For all del, kjøp den hvis du vil, men det er jo tross alt skjermen man sitter å glaner på i alle disse timene. De aller fleste som snakker om ytelsesforskjellen mellom X og Xr kommer aldri til å merke/trenge ytelsesbumpen fra en Xr, det har jeg ingen verdens tro på. iPhone X sin A11 yter jo på nivå med en i5-specca macbook for faen.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke kjøpe telefon, så vet ikke hvorfor du nevner at jeg evt skal kjøpe noe.

Ytelsesforskjellen er selvsagt minimal. Enig i at den er urelevant, særlig når iPhonen er så rask som den er, og spesielt når iOS 12 er mye raskere enn det 11 var.

Hva vill du kjøpt clarke133? X til 10.000? Eller kanskje til litt mindre på tilbud, men dyr er den.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke kjøpe telefon, så vet ikke hvorfor du nevner at jeg evt skal kjøpe noe.

Ytelsesforskjellen er selvsagt minimal. Enig i at den er urelevant, særlig når iPhonen er så rask som den er, og spesielt når iOS 12 er mye raskere enn det 11 var.

Hva vill du kjøpt clarke133? X til 10.000? Eller kanskje til litt mindre på tilbud, men dyr er den.

Ja, eklager, blandet deg med en i en annen tråd som spurte om X vs Xr.

Lenke til kommentar

Mellom X og Xr ville jeg faktisk kjøpt en X. For meg er farger og skjerm veldig viktig, og størrelse har ikke noe å si for min del da X er stor nok. Ville nok prøvd å finne et godt tilbud på X på finn eller kjøpe den ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...