MuD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei, Sjekk prisen på dette kortet legg til 200 av det og du har dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Det skal vere ganske bra, Har ca. samme ytelse som ATI radeon 9800np Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 og siden ingen spill har behov for 256MB, så er dette bare et kjipt salgstriks, velg et godt 128MB kort basert på Radeon 9800. UT2003, TR:AoD og Call of Duty, dette er spill som gjør nytte av 256MB minne (alt etter instillinger). Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) rasgar: Kan du finne et kort til meg? bah, lei av å lete nå... Her kan du finne et godt kort .. det har litt kjappere minne enn vanlige xt-kort, med mindre varmeutvikling og marginalt mindre støy .. koster dog 1499,- (mitt kort er vel i postverket et eller annet sted ) Det bestilte jeg på lørdag Endret 17. desember 2003 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå