Voidstar Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Morn! Nå skal jeg endelig bytte ut min Sony Z1, men jeg sliter utrolig med å velge ny mobil. LG V30 ligger på 5000,-, Mate 10 Pro 5500,- og Galaxy s8+ 6000,- Har vel et ganske normalt bruksmønster, musikk, 9gag, web. Jeg er elendig på foto, så kamera er ikke det viktigste. Siden jeg sjelden kjøper ny telefon kunne det vært greit med noe som er kraftig og som overlever til neste innkjøp. Noen meninger/erfaringer til nevnte modeller? På forhånd takk Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 har du sett på oneplus6? Ska vel være kraftig sak Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Mate 10 pro begynner nå å bli en skikkelig flott mobil etter de siste oppdateringene er den blitt enda kjappere og dønn stabil. Anbefales ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Hva med en Xiaomi Mi 8?https://www.banggood.com/Xiaomi-Mi8-Mi-8-Global-Version-6_21-inch-6GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-845-Octa-core-4G-Smartphone-p-1325618.html?rmmds=search&cur_warehouse=HKSlår vel Galaxy'en på det meste iallefall, til nesten halv pris. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Slår vel Galaxy'en på det meste iallefall, til nesten halv pris. Spec? på nettverksfunksjoner og service har Xiaomi ingenting å stille opp med. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Spec? på nettverksfunksjoner og service har Xiaomi ingenting å stille opp med.Snapdragon 845, 6gig ram, 4000mAh batteri osv.Scorer bra i tester, og virkelig bra kjøp til rett over 3000kr. Endret 7. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) V30 har innebygd quad dac så om du bruker headset med litt oomph i trenger du ikke lete lenger. Ved vanlige øreplugger spiller det en mindre rolle. Den har i tillegg MIL-STD-810G rating som gjør at den er langt mer robust enn telefoner uten. Mi8 får du i Norge til ca 5k, betaler lett 1500,- mer her enn fra asia for å få norsk reklamasjonsrett. For å faktisk få den til 3500 fra asiatiske nettbutikker må de sende den med lavere deklarert verdi; som igjen er ulovlig. P20 Pro kan fås til 5990,- i noen butikker nå, synker kanskje litt til når Mate20 Pro kommer i oktober. Endret 12. september 2018 av Nwader Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) V30 har innebygd quad dac så om du bruker headset med litt oomph i trenger du ikke lete lenger. Ved vanlige øreplugger spiller det en mindre rolle. Mi8 får du i Norge til ca 5k, betaler lett 1500,- mer for å få norsk reklamasjonsrett. For å faktisk få den til 3500 fra asiatiske nettbutikker må de sende den med lavere deklarert verdi; som igjen er ulovlig. Ikke nødvendigvis. Lightinthebox og Banggood refunderer deg mva og tollgebyr. Så staten får det den ønsker og du får varen billig. Må betale litt ekstra for dette, men lønner seg som oftest veldig. Lightinthebox tar litt mere i "toll" gebyr enn banggood. Endret 12. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Ikke nødvendigvis. Lightinthebox og Banggood refunderer deg mva og tollgebyr. Så staten får det den ønsker og du får varen billig. Må betale litt ekstra for dette, men lønner seg som oftest veldig. Lightinthebox tar litt mere i "toll" gebyr enn banggood. Det er ikke toll på mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Det er ikke toll på mobiltelefoner. Må betale 25% mva og fortollingsgebyr. Ordla meg litt feil. Endret 12. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå