Gå til innhold

LG V30, Mate 10 Pro eller Galaxy s8+ ?

Voidstar

Anbefalte innlegg

Morn!

Nå skal jeg endelig bytte ut min Sony Z1, men jeg sliter utrolig med å velge ny mobil. LG V30 ligger på 5000,-, Mate 10 Pro 5500,- og Galaxy s8+ 6000,-

Har vel et ganske normalt bruksmønster, musikk, 9gag, web. Jeg er elendig på foto, så kamera er ikke det viktigste. Siden jeg sjelden kjøper ny telefon kunne det vært greit med noe som er kraftig og som overlever til neste innkjøp.

Noen meninger/erfaringer til nevnte modeller?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

V30 har innebygd quad dac så om du bruker headset med litt oomph i trenger du ikke lete lenger. Ved vanlige øreplugger spiller det en mindre rolle. Den har i tillegg MIL-STD-810G rating som gjør at den er langt mer robust enn telefoner uten. 

Mi8 får du i Norge til ca 5k, betaler lett 1500,- mer her enn fra asia  for å få norsk reklamasjonsrett. For å faktisk få den til 3500 fra asiatiske nettbutikker må de sende den med lavere deklarert verdi; som igjen er ulovlig.

P20 Pro kan fås til 5990,- i noen butikker nå, synker kanskje litt til når Mate20 Pro kommer i oktober.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

V30 har innebygd quad dac så om du bruker headset med litt oomph i trenger du ikke lete lenger. Ved vanlige øreplugger spiller det en mindre rolle.

Mi8 får du i Norge til ca 5k, betaler lett 1500,- mer for å få norsk reklamasjonsrett. For å faktisk få den til 3500 fra asiatiske nettbutikker må de sende den med lavere deklarert verdi; som igjen er ulovlig.

Ikke nødvendigvis. Lightinthebox og Banggood refunderer deg mva og tollgebyr. Så staten får det den ønsker og du får varen billig.

Må betale litt ekstra for dette, men lønner seg som oftest veldig.

Lightinthebox tar litt mere i "toll" gebyr enn banggood.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Lightinthebox og Banggood refunderer deg mva og tollgebyr. Så staten får det den ønsker og du får varen billig.

Må betale litt ekstra for dette, men lønner seg som oftest veldig.

Lightinthebox tar litt mere i "toll" gebyr enn banggood.

Det er ikke toll på mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...