cool59 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 I fjor høst bestemte jeg meg for at nok var nok, og gikk fra Telenor som internett leverandør til et konkurerende selskap Som normalt er sendte jeg en e-post til Telenor og forklarte at jeg sa opp mitt abonnement med virkning snarest mulig, og forklarte samtidig at tjenestene deres var for dyre over hvordan det selskapet tilsniker seg penger. SLETT SERVICE Andre som har lignende erfaringer? GAS <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: cool59 på 2002-03-03 23:25 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: cool59 på 2002-03-03 23:27 ] Lenke til kommentar
chma Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har du hørt om forbrukerrådet og tv2 hjelper det og fbi på nrk. Du må lære deg og true dem med det, det funker alltid, Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 jeg pleier å nevne at jeg tar opp samtalen på tape før jeg kommer med mine krav/problemstillinger. da blir de fort nervøse og trenger hjelp av team-lederen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå