steinjarle Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 iRobots nye robotstøvsuger kan tømme seg selv Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Å tømme robot støvsugeren er da det absolutt minste problemet med å eie en slik, å ta den fra hverandre og rengjøre børstene og hjul er det som er tiltaket, ikke å tømme beholderen en gang iblant. 2 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Når jeg så overskriften så jeg for meg at den løftet kanten på teppet og tømte seg under der. 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Men har de gjort noe med at kontaktpunktene for lading blir fulle av støv hele tiden? Jeg begynner å bli lei av å våkne tre ganger om natten fordi støvsugeren har dårlig kontakt med dockingen. 1 Lenke til kommentar
YR6ZAEV2 Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Men har de gjort noe med at kontaktpunktene for lading blir fulle av støv hele tiden? Jeg begynner å bli lei av å våkne tre ganger om natten fordi støvsugeren har dårlig kontakt med dockingen. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 iRobot mistet all cred når de sa de skulle samle inn map data fra boligene til kundene. Dessuten er de skamdyre. Deebot fra Evacs er minst like bra og koster mindre. Både R95 og R98 er billigere og begge har automatisk boost funksjon når den kommer på gulvteppe. Pinlig nøyaktig mapping har de og du kan enkelt sette avgrensninger på kartet på mobilen. R98 tømmer også seg selv og du får også med en håndholdt støvsuger på kjøpet. Disse to er muligens de beste robotene for øyeblikket. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 iRobot mistet all cred når de sa de skulle samle inn map data fra boligene til kundene. Dessuten er de skamdyre. Deebot fra Evacs er minst like bra og koster mindre. Både R95 og R98 er billigere og begge har automatisk boost funksjon når den kommer på gulvteppe. Pinlig nøyaktig mapping har de og du kan enkelt sette avgrensninger på kartet på mobilen. R98 tømmer også seg selv og du får også med en håndholdt støvsuger på kjøpet. Disse to er muligens de beste robotene for øyeblikket. Hvordan takler den lister - og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Hvordan takler den lister - og hvor kjøpte du den? Skal takle lister og dørstokker helt uten stress. Nei har ikke kjøpt den ennå. Har en kina robot som bare virker og får meg ikke til å erstatte den ennå. Forsøkte å få den solgt når r98 kom for om jeg fikk ok pris så tenkte jeg det ville være verdt oppgradering men det må alle andre også ha tenkt for fikk kun skambud og siden den ikke er ett år gammel så må jeg bare avvente. CDON og skousen hadde r98 inne. Kanskje var det flere også men de var billigst. Rundt 6000 tror jeg det var. Endret 11. september 2018 av bojangles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå