martin99 Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) 4728472938482848283 Endret 9. oktober 2018 av martin99 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Ordinært sett er jeg en type som sverget til å være ærlig og direkte. Hadde jeg køddet det til pga nervøsitet så hadde jeg sagt det rett ut. Det sagt - polsk kultur er litt jernalderstadiet mtp kjønnene. Mennene der er halvveis oppi trærne og antagelig forventer en polsk kvinne en stereotypisk mannemann som ikke viser svakhet i form av sensitive sider. Iom at hun ikke snakker norsk antar jeg hun sannsynligvis ikke har absorbert vår kultur så kanskje det beste vil være å brøle aggressivt inn i telefonen med noen "kurwa kurwa" blandet inn mens hun hører at glasset sprekker i telefonen din? 3 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Ordinært sett er jeg en type som sverget til å være ærlig og direkte. Hadde jeg køddet det til pga nervøsitet så hadde jeg sagt det rett ut. Det sagt - polsk kultur er litt jernalderstadiet mtp kjønnene. Mennene der er halvveis oppi trærne og antagelig forventer en polsk kvinne en stereotypisk mannemann som ikke viser svakhet i form av sensitive sider. Iom at hun ikke snakker norsk antar jeg hun sannsynligvis ikke har absorbert vår kultur så kanskje det beste vil være å brøle aggressivt inn i telefonen med noen "kurwa kurwa" blandet inn mens hun hører at glasset sprekker i telefonen din? takk for rådet, jeg skal brøle kurwa Endret 5. september 2018 av martin99 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Si at det var noe galt med signalet eller mobilen (som også hindret deg i å ringe tilbake igjen umiddelbart). 1 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Si at det var noe galt med signalet eller mobilen (som også hindret deg i å ringe tilbake igjen umiddelbart). takk,faktisk så har jeg et problem med mobilen, prøvde å ringe henne flere ganger rett etter på. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Det var jo bra. Fortell oss hvordan det går når du har snakket med henne. Lenke til kommentar
NaPlex Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Du har en kjæreste fra polen, som du aldri har snakket med i telefon, eller møtt? 2 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Du har en kjæreste fra polen, som du aldri har snakket med i telefon, eller møtt? ja, kun video chat uten lyd, og vanlig chat planen er at vi skal møte snart, hun vil møte, så fort som mulig! Endret 5. september 2018 av martin99 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Det var jo bra. Fortell oss hvordan det går når du har snakket med henne. det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
NaPlex Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Spesielt forhold.. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Spesielt forhold.. Er et par ugler i mosen her ja. Endret 6. september 2018 av Vannlinjen Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 det gikk greit har forklart hvorfor, hun vil ringe igjen, og da er det bare å skjerpe seg og snakke Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Polsk dame? 1 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 (endret) . Endret 7. september 2018 av martin99 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Polsk dame? ja Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hvor godt kan du engelsk da? Bare si som det er. 1 Lenke til kommentar
martin99 Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvor godt kan du engelsk da? Bare si som det er. jeg kan engelsk, men sliter med å utale engelse ord, fordi jeg snakker ikke engelsk med noen. men det gikk fint, jeg skal kanskje møte henne snart. og hun kan litt svensk bodde der når hun var liten. en morsom ting jeg fant ut, var at hun bodde ca 30 min unna der mormor og morfaren min bodde. hun bodde i stockholm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå