Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Kjøper du en gammel Audi, må du kjøpe deg en slik med det samme: https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?lat=59.72042&lon=10.83876&q=obd2+vag&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Har ikke lest hele tråden, men hvis TS vil ha sikker bil er det SAAB som gjelder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Når det gjeld motor så er det lurt å prøvekøyre ein del. Mange ungdom vil gjerne ha stor motor, men ikkje alle synest det er så stort poeng. Sjølv kjøpte eg ein Primera med 99hk som var billig i drift og lite problem med som førstebil. Ingen motorfrelste vil nok anbefale ein bil med 118hk, i alle fall ikkje BMW, men du må sjølv finne ut av kvar du vil legge pengane. Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Her har du ordentlig og litt sporty bil: https://www.finn.no/119104049 Litt kjedeligere en BMW, Mersje og Audi, men mye mer driftssikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Takk for gode tips folkens! Har veldig lyst på enten BMW eller Audi. Står egentlig i mellom enten BMW 3-serie (Stasjonsvogn eller sedan) og Audi A3 Sportsback. Hvilken av disse er mest lettkjørt/billige/trygge i drift? Valg av utseende er urelevant Tusen hjertelig takk for hjelpa her. Ser nå helt annerledes på bilkjøp og biler enn tidligere, og det er på en god måte Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Stemmer igjen for 3-serie. Går du for en E46 stasjonsvogn har du bil inn i evigheten. Hadde en E46 sedan som ble solgt når det ble barnevogntid, eller så hadde jeg kjørt den ennå. En 316 eller 318 bensin er lettskrudd med mye deletilgang. Går billig også. En 320 eller større er en del hakk opp på kjørefølselse, og jeg ville ha strukket meg litt for å få en rekkesekser, delvis fordi M50 og M52 er veldig gode motorer med lite feil. Får du en fin E46 320 eller 323 stasjonsvogn har du bil i lange tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå