Gå til innhold

Se resultatet: Audi ble elektrisk med Tesla-innmat


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Nei, det er det ikke. Jeg ønsker ikke å dele lader med denne hjemmesnikrede skuta..

Ja det er vel bedre med raskere oppvarming av planeten vår og dårlig luftkvalitet..

 

Ærlig talt så er det en større miljømessig gevinst for alle om det blir lettere å få konvertert eldre biler enn å holde på slik.. jeg mener også at alle bør kunne ha tilgang til hurtiglading så lenge bilen takler det. Håper på å kunne se verksteder med sertifiseringsordninger for ombygging og mer velvilje hos SVV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er vel bedre med raskere oppvarming av planeten vår og dårlig luftkvalitet..

 

Ærlig talt så er det en større miljømessig gevinst for alle om det blir lettere å få konvertert eldre biler enn å holde på slik.. jeg mener også at alle bør kunne ha tilgang til hurtiglading så lenge bilen takler det. Håper på å kunne se verksteder med sertifiseringsordninger for ombygging og mer velvilje hos SVV.

Jo, det er jeg enig i. Men det skal gjøres fagmessig forsvarlig. Det er ikke så veldig vanskelig å forstå..

Lenke til kommentar

Nei, det er nok heller du som har rotet bort ordboken din.

Kanskje vi skal holde oss til virkeligheten? En virkelighet der det ikke gir mening at en bil som ikke er Tesla skal kunne ha tilgang til Teslas tjenester sånn uten videre.

 

Forøvrig er det trist at Tesla låser ned denne teknologien til å kun gjelde sine biler og kun ladere bygd og eid av dem.

Det er Tesla som har finansiert disse laderne, så det skulle bare mangle. Andre har mulighet til å kjøpe seg inn, men ingen har gjort det foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...