Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Kunne Norge ikke bare slått latterlige Latvia på hjemmebane daa Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Mye rare ting dommer blåser på. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Slik tabellen ser ut nå så håper jeg ikke vi vinner. Ser heller nederland i VM enn tyrkia. Kvalikk ryker vi i uansett. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Ja, synes Nederland har fått for mye i sin favør i jevne dueller. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2021 Forfatter Del Skrevet 16. november 2021 Dommer er helt dust. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Hvor mange ganger har jeg sett dette... Kan Norge for en gangs skyld overraske positivt når kvalikken skal avgjøres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 knipsolini skrev (Akkurat nå): Hvor mange ganger har jeg sett dette... Kan Norge for en gangs skyld overraske positivt når kvalikken skal avgjøres? Hver eneste gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Da var det over og ut. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Byebye lilleputt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Norge har spilt en god kamp, men der var det vel over. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Norge er i verden som Mjøndalen er i Tippeligaen.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 5 minutes ago, Snikpellik said: Norge har spilt en god kamp, men der var det vel over. 0 skudd på mål i en kamp vi MÅ vinne vet jeg ikke om jeg ville kalt «god» jeg men. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Grusom landslagsuke. Ingen tvil om det. Feiler når det gjelder, igjen. Men disse guttene kommer til et mesterskap, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Just now, Tåkefyrste said: 0 skudd på mål i en kamp vi MÅ vinne vet jeg ikke om jeg ville kalt «god» jeg men. Tar vi risiko tidlig i denne kampen er vi drept før første omgang. Nederland har hatt suveren autoritet over tempoet gjennom hele kampen. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 MartinF skrev (Akkurat nå): Grusom landslagsuke. Ingen tvil om det. Feiler når det gjelder, igjen. Men disse guttene kommer til et mesterskap, det er jeg sikker på. Får prøve seg på Norway cup. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 2 minutes ago, Liquidkey said: Tar vi risiko tidlig i denne kampen er vi drept før første omgang. Nederland har hatt suveren autoritet over tempoet gjennom hele kampen. Man må ta risiko om man vil vinne. Ser ut som feige solbakken prøvde å sikre uavgjort og satse på at tyrkia gikk på en smell. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): 0 skudd på mål i en kamp vi MÅ vinne vet jeg ikke om jeg ville kalt «god» jeg men. Vi er med i kampen til over 80 min. og får Nederland til å drøye tid på hjemmebane. Et landslag som kan bytte innpå en City-stopper for å forsvare seg på slutten, mens vi lider av å mangle en stopper på Brentford. Det forteller om en enorm forskjell på disse lagene, Norge gjorde en ålreit kamp motstander tatt i betraktning. Hadde vi klart dette ville det vært en stor, stor bragd spesielt når vi mangler tre av våre beste inkludert Haaland. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå