Snerk Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Latias skrev (7 minutter siden): Ingen av delene. Sikker? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det er vel straffspark om ingen avgjørelse i overtiden Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Hvor er magien til Braut og Ødegaard blitt av? Sørloth har vært klart bedre enn Braut i denne kampen. Endret 8. oktober 2020 av Delvis Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 knipsolini skrev (39 minutter siden): Sikkert samme som deg?? Så godt som alt Serbia har fått til har skjedd på Norges venstreside, Stefan J var ubrukelig i første. Samme sa forøvrig Jesper Mathisen også, og det samme ble sagt i studio uten at han ble kalt ubrukelig. Kjenner du fyren eller hva er greia? Han har jo spilt en elendig kamp. Kanskje det eneste han har fått til er de to tingene du kritiserte. Og når kampen går som den går er det idiotisk å kritisere viljen. Frustrasjon - ja. Mangel på vilje og innsats - nei. Du burde forøvrig ikke høre på Jesper Mathisen på generell basis. Han arvet fotballhodet til mora si. ------------- Fy satan så ufortjent dette er. Hadde jeg ikke vært så sur hadde jeg syntes synd på Serbia. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Dette må jo bare bety en ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 SecoY skrev (Akkurat nå): Dette må jo bare bety en ting Serbia netter rett etterpå? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 For et mål da. Rundlurer alle med den chippen. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Serbia netter rett etterpå? Selvfølgelig det jeg mente.. 😵 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Også akkurat nå som jeg begynte å tro at Gud var norsk i kveld. Typisk. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg synes Lagerbäck er en bra mann, jeg. Men dette betyr kanskje at vi endelig får fienden ut av huset. Håper aldri vi får en utlending som landslagssjef igjen. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Linnes når man chaser mål? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Merkelig å ikke sette inn Hauge mot slitne Serbiske ben 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det disse gutta viser på banen i dag er rett og slett flaut. Ikke videre imponert over Lagerbeck heller. Klippekort for spillere som sitter på benken eller er klubbløse. At det går an. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det verste er at jeg synes ikke Norge er direkte dårlige på så mange felt. Visst har venstresiden fungert dårlig og for mange gjør for mange småfeil. Men Serbia har rett og slett vært gode. Spilt enkelt, presist og tydelig. Fullt fortjent. Synes Lagerbäck får ta ansvar og sin hatt. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Stakkars Moi prøver. Ingen klarer å ha med seg hodet og hjelpe fyren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Pep,Klopp og Jose hadde ikke maktet å fått norge i et mesterskap Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Hvis Island vinner neste kamp er vel Norge det eneste laget fra norden som ikke er kvalifisert? 😂 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Historien gjentar seg som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå