Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Greit med treningskamper mot god motstand før Nations League-kvalliken! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Spania, Sverige, Norge, Romania, Færøyene, Malta Tror ikke vi har sjans så svake som vi er fremover. Ullevaal blir i det minste fylt to ganger neste år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Har nation league finalen å se frem til da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Portugal, Ukraina, Serbia, Litauen, Luxembourg Serbia fikk en overkommelig gruppe. Vi må håpe at de kvalifiserer seg direkte, da tror jeg vi tar playoffen ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Sa vi mot Ungarn å. Tror det ikke før jeg ser det. Brent Daniel har lært å ikke ha forhåpninger Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Terminlista:23/3: Spania - Norge26/3: Norge - Sverige7/6: Norge - Romania10/6: Færøyene - Norge5/9: Norge - Malta8/9: Sverige - Norge12/10: Norge - Spania15/10: Romania - Norge15/11: Norge - Færøyene18/11: Malta - Norge Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Jeg vurderer Færøyene-tur En ypperlig anledning til å besøke landet for første gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2019 Tropp til Spania/Sverige:Keepere: Rune Almenning Jarstein, Sten Grytebust og Per Kristian Bråtveit.Forsvarere: Kristoffer Ajer, Sigurd Rosted, Omar Elabdellaoui, Jonas Svensson, Birger Meling, Håvard Nordtveit, Even Hovland og Martin Linnes.Midtbane: Ole Selnæs, Markus Henriksen, Martin Ødegaard, Mohamed Elyounoussi, Iver Fossum, Stefan Johansen og Mats Møller Dæhli.Angrep: Joshua King, Alexander Sørloth, Ola Kamara, Bjørn Maars Johnsen og Tarik Elyounoussi. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Litt feil der. Fossum er ikke med. Linnes var plassert blant midbanespillerne. Troppen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Gleder meg som en liten unge til å møte svenskene på Ullevaal Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Ole Selnæss som alt er på plass i Spania, snakker ut om alt rundt overgangen til Kina i denne podkasten. Endret 17. mars 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Noen som tør tippe resultat mot Spania på lørdag? Tror på hederlig innsats fra våre landsmenn, men det blir likevel ikke nok mot et godt spansk lag. Spania 3 Norge 1. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Tror ikke på seier, men vil se solid fremgang fra forrige gang vi møtte en stornasjon borte. Da ble vi knust sønder og sammen av Tyskland. Hadde vært kult om vi greier å score. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Krever ikke at de vinner eller spiller uavgjort. Men de må unngå å bli helt utspilt i 90 min, det forventer jeg. Må også skape noen angrep ila kampen. 0-2 kan være greit nok alt i alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Ryktes at Martin (20) er med fra start. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Har ikke helt satt meg inn i den nye EM-kvalifikasjonsprosessen enda. Var ikke hele poenget med nations cup eller hva faen det heter å gi fotballsvake land som Norge en mulighet til å være med i mesterskap? Hvorfor møter vi Spania og ikke et land på samme nivå som oss selv? f.eks Frankrike - Moldova England - Tsjekkia Italia - Finland wtf Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Har ikke helt satt meg inn i den nye EM-kvalifikasjonsprosessen enda. Var ikke hele poenget med nations cup eller hva faen det heter å gi fotballsvake land som Norge en mulighet til å være med i mesterskap? Hvorfor møter vi Spania og ikke et land på samme nivå som oss selv? f.eks Frankrike - Moldova England - Tsjekkia Italia - Finland wtf Dette er den vanlige EM-kvaliken. Topp to i hver gruppe går direkte til EM. Nations League foregikk sist høst, og siden vi vant gruppa vår er vi garantert en plass i EM-playoff i mars neste år om vi ikke kvalifiserer oss på den vanlige måten. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 har ikke mye håp i dag annet enn at vi ikke blir utklasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå