Everket Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Også bommer han på åpent mål, fantastisk. Synd Ødegaard ikke fikk sin scoring. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Satser på at ikke målforskjell blir avgjørende mellom oss og Bulgaria. I så fall kan spissene våre få gå hjem. Sørloth kan få gå barbeint. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Da må isåfall bulgaria score 3 mål på overtid. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Moi med hjerneblødning. Fyren må jo gå med en skade eller opplevd noe frustrerende på privaten, han har mildt sagt vært elendig over to kamper. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Ødegård ser virkelig god ut. Flere hakk over de andre med ballen i beina. Ikke den store motstanden i dag, men jeg synes jeg ser litt av det Spurs sine offensive midtbanefolk gjør på i ham. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Gratulerer alle sammen Et stort og viktig skritt framover for landslaget. Spesielt takk til Ola Kamara! Endret 19. november 2018 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Regner med at det blir King og Kamara sammen på topp fra nå av? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Liker nation league, moro med kamper som betyr noe. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 På tide å prøve noen nye på topp.. Kamara med to mål må jo få godkjent, men jeg syns ikke han imponerte heller egentlig. Aner ikke hvem jeg vil se i landslagstrøya.. Plukk noen som er i form. Noen som er ego nok til å skyte når du står bedre til enn lagkameraten. Noen som ikke bommer på blank kasse.. Kanskje jeg bare vil ha en skadefri King i kampform.. Who knows. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Opprykk til divisjon B samt pot 3 i kvaliktrekningen om et par uker. Det diggeste er at vi kan floppe totalt i EM-kvaliken og likevel være garantert overkommelig motstand i playoff. Deilig med litt tur for en gangs skyld! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Regner med at det blir King og Kamara sammen på topp fra nå av? Om jeg ikke var helt groggy i morges tror jeg det stod i aftenposten at Lagerbacks drømmespiller har Tariks spilleforståelse. Så tviler veldig på at han blir droppet med det første, dessverre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Ingen bra kamp men gutta våre gjør jobben Håper på Finland tur i 2020 (edit: Håper på Finland-tur i 2020 DERSOM... vi ikke kommer oss gjennom den ordinære kvalifiseringen. Endret 19. november 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Finland er ganske gode akkurat nå, eller bedre enn på lenge. Håper i det minste vi ikke får Serbia... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Finland er ganske gode akkurat nå, eller bedre enn på lenge. Håper i det minste vi ikke får Serbia... Det blir altså enten Finland, Serbia eller Israel/Skottland fra gruppe A. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 En bitteliten sjanse for Romania også vel? Hvis Serbia taper mot Litauen og Romania slår Montenegro i kveld. Men det skjer ikke, Serbia knuser nok Litauen veldig enkelt. Hadde vært kulest med nordisk oppgjør. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Har vært i Skottland noen ganger tidligere. Fin plass. Tar gjerne en tur tilbake for landskamp 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Det blir altså enten Finland, Serbia eller Israel/Skottland fra gruppe A. Dette gjelder vel ikke om noen av disse kvalifiserer seg på vanlig vis? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Dette gjelder vel ikke om noen av disse kvalifiserer seg på vanlig vis? Nei det gjør det ikke Litt usikker faktisk på hva som skjer dersom fks Finland kvalifiserer seg via vanlig kvalifisering. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Trekning av EM kvalik-gruppene skjer 2 desember. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Og da er jeg selvfølgelig på jobb. Typisk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå