Isbilen Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Hun er beskrevet som lys(hvit)hudet og med lyst hår. Jeg ser ikke hvordan det kræsjer med asiatisk utseende. She had fair hair, ashen white complexion and large impetuous green eyes Det er forøvrig en god grunn, som kanskje er en spoiler, så jeg skal ikke nevne det, til at det gir mening at hun ikke akkurat ser 100% nordisk ut. Endret 11. september 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hun er beskrevet som lys(hvit)hudet og med lyst hår. Jeg ser ikke hvordan det kræsjer med asiatisk utseende. Det er forøvrig en god grunn, som kanskje er en spoiler, så jeg skal ikke nevne det, til at det gir mening at hun ikke akkurat ser 100% nordisk ut. Nå betyr vel asiatisk nokså ofte pakistansk i england. Er nok ikke noen japansk jente de så etter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Her har vi Ciri. Noen som føler seg smarte? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Når de sier de skal caste en jente med minoritetsbakgrunn som Ciri, men ender opp med ei blond jente med blå øyne så er det vi som skal vi føle oss dumme? Har ingenting imot minoriteter i filmroller, men synes det er viktig å være tro til det kildematerialet man baserer en film på, samme om det er fantasy eller dokumentarer. Synes forøvrig casting av både Ciri og Yennefer ser veldig bra ut ifra bildene. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) De som ikke gadd å vente til å se hvem de endte opp med å caste før de hisset seg opp, synes jeg fortjener et par eselører, ja. Endret 10. oktober 2018 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Joda det var litt tidlig å ta sorgen på forskudd det skal jeg si meg enig i. Men man forventer ikke akkurat at et så stort selskap gjør en 180grader på slike valg. Endret 10. oktober 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Eg føler meg ganske smart, for fikk bekrefta idag at castingcallen ikkje var falsk. Ganske mange som trudde den var falsk. " the casting call was just one of many for the role as Hissrich explains she was casting a large net for potential actresses " 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det var ganske tydelig at de i det minste en periode søkte spesifikt etter en jente som overhodet ikke lignet på Ciri. Ingen grunn til at noen skal føle seg dumme da det var svært sannsynlig at man ville ende opp med en veldig kreativ tolkning av denne karakteren. 3 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 De som ikke gadd å vente til å se hvem de endte opp med å caste før de hisset seg opp, synes jeg fortjener et par eselører, ja. Det hjelper lite å klage etter at de har valgt skuespilleren. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Dei leitte kanskje etter ein person med minoritetsbakgrunn i eit område der lyshuda faktisk var ein minoritet? Basert på utsjånad synest eg Jennefer og Ciri fungerer godt. Så gjenstår det å sjå korleis skodespelet blir. Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Slik ser Cavills Geralt ut https://twitter.com/netflix/status/1057640842201055232 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hadde sett mye bedre ut om det var litt skjegg også. Typ witcher 3 looken. Det hadde også dekket faceassen litt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Er ikke Henry Cavill en heller middelmådig skuespiller? Skal mye til for å klusse til Superman og han klarte det. Er skeptisk... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 jeg syntes han spilte superman godt jeg. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) kanskje det var fordi folk hissa seg opp at det ble ei hvit jente. Hadde folk bare sagt jaja så hadde vel hele casten vært"minoriteter". Det er sagt så ble jo yennefer halvt indisk da. Endret 1. november 2018 av grim_reaper_jib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå