ray001 Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Er det mulighet for å ha 2 stk bankID når man har 2 stk SIM kort I mobilen (Samsung Galaxy Note 9). Ønsker å komme inn på min mors bankkonto (er verge for hun) samtidig min bankkonto. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Er vell bare å prøve? Ser ingen grunn til at det ikke skal være mulig. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Ja er enige. Men er på ferie uten ekstra SIM kortet. Og er bare litt fremover tenkt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Er det mulighet for å ha 2 stk bankID når man har 2 stk SIM kort I mobilen (Samsung Galaxy Note 9). Ønsker å komme inn på min mors bankkonto (er verge for hun) samtidig min bankkonto. Da bør hun heller sette opp deg som meddisponent på kontoen, slik at du kan logge inn på hennes konto med din BankID. Man skal aldri låne bort sin egen BankID. Endret 5. september 2018 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 What zanta said. Min bror brukte sin egen BankID for å logge seg på nettbanken til min far - etter at banken hadde åpnet for det. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Ok, det var jeg ikke klar over. Takker for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå