Gå til innhold

– Nå åpner vi opp for å lansere helt nye funksjoner i mellomsegmentet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Man får ikke skikkelig bra kamera på mobil. Derfor noe jeg kjøper i tillegg, men kan se at dette kan bli et skille for en del :-) Men hvis kamera alene vipper deg opp på toppmodell, så koster jo mobilkameraet deg 3-6 tusen. Da er man ikke langt unna å få et enormt mye bedre kamera ved siden av.

Men man får veldig stor forskjell på kameraet mellom billig og dyr telefon. Og for de fleste er et bra mobilkamera nok. De fleste jeg kjenner går ikke rundt med speilreflekskameraet i lomma hver dag. Så da er mange interessert i å ha et så bra kamera på mobilen som mulig. Dette vet du også, men du skal liksom ha ut av deg dette om "dårlig kamera på mobil" i annenhver tråd som omhandler kamera. Kan du ikke bare akseptere at mange er uenige med deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett toppmodell mobilkamera idag har generelt blitt testet til å kunne måle seg med ett 3-4000kr dedikert kamera på de fleste punkt. Og det er også er vesentlig mer uprakrisk å drasse med seg en ekstra enhet..

Og det er vesentlig mer enn bare kamera som er bedre på toppmodellene. Bedre hardware generelt og vesentlig kraftigere CPU osv. Ett must for folk som bruker mobilen til litt mer enn å ringe og sitte på facebook..

Mellomklasse modellene kan ikke sammenlignes. De ville ikke taklet mitt bruk uten å blitt slengt i bakken i frustrasjon. Har prøvd Så betaler gladelig noen lapper ekstra for en vesentlig bedre mobil som tilfredstiller mine behov.

Du mener at med en One Plus 6 hadde du kastet den i bakken fordi den er så treg? Hva med en Nokia 7 Plus? Hva er det du bruker mobilen til som er så hinsides resurskrevende?

Kjøper du deg et relativt bra dedikert kamera går det ringer rundt mobilkameraene, spesielt når forholdene blir vanskelige...

Lenke til kommentar

Du mener at med en One Plus 6 hadde du kastet den i bakken fordi den er så treg? Hva med en Nokia 7 Plus? Hva er det du bruker mobilen til som er så hinsides resurskrevende?

Kjøper du deg et relativt bra dedikert kamera går det ringer rundt mobilkameraene, spesielt når forholdene blir vanskelige...

Ikke bra nok kamera på noen av de.

Og Nokia 7 plus har altfor treg CPU.

Bruker mobilen til nesten ALT..

Nei.. Med mindre man betaler noen tusen for ett kamera så går det ikke i ringer rundt de beste mobilkameraene idag. Det er testet og bevist.

Men såklart tror du det om du kun velger mellomklasse modeller?

Lenke til kommentar

Ikke bra nok kamera på noen av de.

Og Nokia 7 plus har altfor treg CPU.

Bruker mobilen til nesten ALT..

Nei.. Med mindre man betaler noen tusen for ett kamera så går det ikke i ringer rundt de beste mobilkameraene idag. Det er testet og bevist.

Men såklart tror du det om du kun velger mellomklasse modeller?

Jøsses, her var det mye stråmann! Tror du skal lese det jeg skrev en gang til...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det var det aldeles ikke.

Tror du skal lese din egen kommentar igjenn jeg... For du fikk svar

• Jeg skriver at med 3-6 tusen mellomlegg så er man godt på vei til et MYE bedre kamera, du svarer at for 3-4k får man ikke bedre kamera.
  • Jeg spør deg om du mener One Plus 6 er for treg, du svarer den har for dårlig kamera. 
  • Jeg spør deg hva du bruker telefonen til, som krever så mye, du svarer nesten ALT.

Så nei, du har ikke svart på spørsmålene mine. I tillegg mener du tydeligvis at man ikke kan ha hatt toppmodell før, hvis man mener feks en One Plus 6 er tilstrekkelig?
Lenke til kommentar

• Jeg skriver at med 3-6 tusen mellomlegg så er man godt på vei til et MYE bedre kamera, du svarer at for 3-4k får man ikke bedre kamera.
  • Jeg spør deg om du mener One Plus 6 er for treg, du svarer den har for dårlig kamera.
  • Jeg spør deg hva du bruker telefonen til, som krever så mye, du svarer nesten ALT.

Så nei, du har ikke svart på spørsmålene mine. I tillegg mener du tydeligvis at man ikke kan ha hatt toppmodell før, hvis man mener feks en One Plus 6 er tilstrekkelig?

Ja, så da koster det endel mer å kjøpe 1 OK tlf + ett godt kamera.. Da kjøper jeg heller en dyrere tlf med godt kamera for en rimligere pris enn å kjøpe 2 enheter og ende med å glemme å ta med kameraet til enhver tid..

Sa at Nokia 7 Plus er for treg og at OnePlus6 har ikke godt nok kamera.

At jeg bruker tlf til ALT betyr ALT man kan bruke en tlf til unatatt spilling.. Så da trenger jeg det beste man får. Inkl ett godt kamera.

OnePlus 6 er en toppmodell med kompromiss siden den er lavt priset. Da mister man ting en dyrere modell har. Som bl.a ett bedre kamera og skjerm osv. Du forstår vist ikke at andre ikke har like lave behov som det du har?? Jeg og mange andre klarer oss ikke med ek rimligere modell pga manglene de har. Punktum..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...