Gå til innhold

– Nå åpner vi opp for å lansere helt nye funksjoner i mellomsegmentet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår hvorfor flaggskip var populære i norge for 3+ år siden, mtp teknologiutviklingen. Det var nesten nødvendig med en toppmodell for å få god ytelse og dermed opplevelse. I tillegg har skjermstørrelse vært drevet av flaggskipene.

Men hvorfor folk fortsetter å kjøpe flaggskip nå som mellomklassemobilene har blitt såpass bra, det forstår jeg ikke. Gammel vane kanskje?

Lenke til kommentar

Forstår hvorfor flaggskip var populære i norge for 3+ år siden, mtp teknologiutviklingen. Det var nesten nødvendig med en toppmodell for å få god ytelse og dermed opplevelse. I tillegg har skjermstørrelse vært drevet av flaggskipene.

Men hvorfor folk fortsetter å kjøpe flaggskip nå som mellomklassemobilene har blitt såpass bra, det forstår jeg ikke. Gammel vane kanskje?

Enkelt: For toppmodellene har faktisk mange ting som ikke du får i mellomklassen...

Lenke til kommentar

Du glemmer alt annet som sitter i mobilene?

Og ingen tar seg bedre betalt enn Apple alikevel

Toppmodellene til Samsung må jo være de med best fortjeneste. Først så produserer Samsung det meste selg, kjøpe av seg selv(fortjenste i første ledd) og så selger de til kunden, til priser tilnærmet lik Apple sine. Hmmm høres ut som at de tjener greit de.

Lenke til kommentar

Enkelt: For toppmodellene har faktisk mange ting som ikke du får i mellomklassen...

Som hva, dvs ting du betaler 5K mer for?

Mistenker vane+ prestisje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Noen funksjoner er rett og slett for dårlige på billig og mellomsjiktmobilene. Kamera f.eks. Skal man ha en telefon med skikkelig bra kamera, må man opp i en toppmodell.

Lenke til kommentar

Noen funksjoner er rett og slett for dårlige på billig og mellomsjiktmobilene. Kamera f.eks. Skal man ha en telefon med skikkelig bra kamera, må man opp i en toppmodell.

Man får ikke skikkelig bra kamera på mobil. Derfor noe jeg kjøper i tillegg, men kan se at dette kan bli et skille for en del :-) Men hvis kamera alene vipper deg opp på toppmodell, så koster jo mobilkameraet deg 3-6 tusen. Da er man ikke langt unna å få et enormt mye bedre kamera ved siden av.

Lenke til kommentar

Man får ikke skikkelig bra kamera på mobil. Derfor noe jeg kjøper i tillegg, men kan se at dette kan bli et skille for en del :-) Men hvis kamera alene vipper deg opp på toppmodell, så koster jo mobilkameraet deg 3-6 tusen. Da er man ikke langt unna å få et enormt mye bedre kamera ved siden av.

Ett toppmodell mobilkamera idag har generelt blitt testet til å kunne måle seg med ett 3-4000kr dedikert kamera på de fleste punkt. Og det er også er vesentlig mer uprakrisk å drasse med seg en ekstra enhet..

Og det er vesentlig mer enn bare kamera som er bedre på toppmodellene. Bedre hardware generelt og vesentlig kraftigere CPU osv. Ett must for folk som bruker mobilen til litt mer enn å ringe og sitte på facebook..

Mellomklasse modellene kan ikke sammenlignes. De ville ikke taklet mitt bruk uten å blitt slengt i bakken i frustrasjon. Har prøvd? Så betaler gladelig noen lapper ekstra for en vesentlig bedre mobil som tilfredstiller mine behov.

Lenke til kommentar

Kameraet? Toppmodellene har gjerne best kamera. Og det er viktig for meg, i det minste.

Nope.. Ingen er mer pengegriske enn Apple

Kilde?

Du mener at Samsung ikke vil tjene så mye som mulig?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Kameraet? Toppmodellene har gjerne best kamera. Og det er viktig for meg, i det minste.

Kilde?

Du mener at Samsung ikke vil tjene så mye som mulig?

Nei, Samsung og de andre lager ting kun for å forbedre miljøet, lage fred på jord og for å øke menneskets harmoni med naturen. Det er bare Apple som vil tjene penger vet du. Slemme de.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...